دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

محرم

1391/8/25 15:36
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودک را گفتم : محرم نزدیک است یادم باشد برایت تبل و زنجیر بخرم.

بغض کرد و گفت :

یادت باشد رفتی عزاداری حسین (ع) آبروداری کنی!

یادت باشد غذای نذری برای چشم و هم چشمی نپذی!

یادت باشد موهایت را فشن نکنی ،  شلوار جین نپوشی ،  صورتت را زینت و صفا ندهی ،  چشم در چشم نامحرم خودی نشان ندهی!

یادت باشد برای خواندن نوحه با کسی نجنگی ،  

یادت باشد محرم لباس سیاه بر تن روح و جان کنی،  روی شیطان را کم کنی ،  دست یتیمی را بگیری ،  چای ریز عزاداران حسین(ع) باشی،  بی آنکه کسی بفهمد کفشهایشان را جفت کنی!

یادت باشد آبروداری کنی ،  نه اینکه بگویی زینب فاطمه که داغ دار سیلی خوردن های رقیه سه ساله هست این داغ ها و درد و زخمها هم رویش چه باک است!

راستی یادت باشد عاشورا بخوانی!

بغض کردم ، اشک از گوشه چشمانم سرازیر شد، در حال خودم نبودم که دستی روی شانه ام خورد، کودک برایم لیوان آبی آورده بود، نگاهی به آب انداختم و بعد در چشمان معصومش خیره شدم با چشمانش فریاد می زد یادت باشد: آب را خوردی بگویی: سلام بر حسین (ع)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محسنی
3 آذر 91 1:18
سلام حضرت موسی(ع) عرض كرد: خدایا «عاشورا» چیست؟ خداوند متعال فرمود: گریه كردن و گریاندن بر نوه حضرت محمّد(ص)، و مرثیه و عزاداری بر مصیبت فرزند پیامبر(ص). ای موسی؛ هر بنده‌ای از بندگانم در آن زمان بر فرزند پیامبر(ص) گریه كند یا دیگری را بگریاند و برای او عزاداری كند، بهشت بر او واجب است و جایگاه ابدی او بهشت است. هر كس در راه محبت پسر دختر پیامبر(امام حسین"ع") غذایی را انفاق كند یا درهمی را خرج كند، برای او در دنیا هر درهم را هفتاد درهم بركت می‌دهم و گناهان او را می‌بخشم و با آسایش در بهشت خواهد بود. به عزّت و جلالم سوگند؛ هر مرد و زنی كه در روز عاشورا یا غیر آن، گرچه به اندازه یك قطره، اشك چشمان او جاری شود، برای او ثواب صد شهید ثبت می‌كنم.
شقایق
4 آذر 91 12:58
وای عزیزم چه دخمل خوشملی هست این عسل جون
مامان بهار
6 آذر 91 15:24
شما هم کم پیدا شدین که !!!! دختر نازتونو از طرف من ببوسین
محسنی
9 آذر 91 19:16
سلام بر عسل مامان و مامان عسل وظیفه مادری وظیفه سنگینی هست و من از اینکه می بینم تعدادی از زنهای مسلمان با افتخار از هم اکنون در مورد فرزندانشان برنامه ریزی می کنند خوشحال می شوم و شوهرتون باید به وجود شما افتخار کنه که حتما هم این کار رو می کنه چون این فرصت را برای شما فراهم آورده که در این وادی قلم بزنید و با شور و حرارت گام بردارید خدا یا به تمامی زنان و شوهران عقل و هوش و خردمندی و عزت و قناعت در زنگیشان عنایت بفرما
مامان تربچه
10 آذر 91 7:35
سلام عزیزم واقعا زیبا بود عسل جون رو از طرف من ببووووووووووس
م
12 آذر 91 2:20
لطیفه ای که کل جهان اینترنت را برانگیخت مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند که ناگهان میبیند سگی به دختر بچه ای حمله کرده است مرد به طرف آنها میدود و با سگ درگیر میشود . سرانجام سگ را میکشد و زندگی دختربچه ای را نجات میدهد. فردا در روزنامه ها می نویسند : یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد اما آن مرد می گوید: من نیوریورکی نیستم پس روزنامه های صبح می نویسند: آمریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد . آن مرد دوباره میگوید: من امریکایی نیستم از او میپرسند :خب پس تو کجایی هستی من اهل کشور مصر و مسلمان هستم فردای آن روز روزنامه ها این طور می نویسند : یک تند روی مسلمان سگ بی گناه امریکایی را کشت