دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

معجزه های مامان و بابا

من و عسل و دوقلوها

1393/11/17 16:13
451 بازدید
اشتراک گذاری

این بارداری سختی‌هایم دوبل است، اما شیرینی‌اش هم.

این که بنشینم کنار دخترک و برایش بلند بلند کتاب بخوانم و وقتی دخترک می خندد، دوقلوها دوتایی باهم محکم لگد بزنند، یک دور میروم به بهشت و بر میگردم!

روزی چند بار رفت و برگشت تا بهشت، به همه آن سختی‌ها می‌ارزد!

دوقلوها را درست مثل دخترک دوست دارم. دستم را همان طوری که قبلا بود، می‌گذارم روی شکمم و می‌گویم «قربونتون برم، عشق های من!» دخترک برمی‌گردد و می‌گوید «با من بودی؟» می‌خندم و می‌گویم «با هرسه تون بودم، عزیزانم!»

****************

ماه دوم بارداری اتفاق هایی افتاد که متاسفانه باعث شد قلب یکی از جنین ها دیگه نزنه!!!!!!!!!!!

به گفته دکتر جنین هشت هفته ای همراهی مون میکنه تا پایان بارداری!!!!!!!!!!!

در حال حاضر  دوقل دیگه حالشون خوبه و الان بیست و یک هفته است که توی دل مامانشون هستن.... دعا کنید تا این چهار ماه باقیمانده بگذره و سلامت بیان بغلمون...............

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان ِ یسنا
18 بهمن 93 7:52
سلام دوست گل و مهربون و ماه من الهی قربونشون برم. خداروشکر حالشون خوبهو همینطور حال مامانی گلش. عسلی منم که همچنان شیرین عسل.... ببوس روی ماه عسل خوشگلمو. نمیدونم چرا روی ماهشو میبینم یاد یسنایی میفتم الهی به سلامت بیان تو بغلت...آمین
مامانِ عسل، عماد، آیسا
پاسخ
سلام عزیز مهربون خدا نکنه گلم... ممنون. واقعاً خدا را شکر منم هر وقت به چشم های یسنا نگاه می کنم و معصومیت چشماش را میبینم یاد عسل می افتم
مامان علی خوشتیپ و مش حسین آقا
20 بهمن 93 12:09
سلام عزیزم.آخی یکی از قل ها رفتاشکال نداره.خدا بزرگه.حتما حکمتی توش بوده انشاالله دوتا فندق سلامت باشن و سر وقت خودشون به جمع خانوادگیتون بپیوندن
مامانِ عسل، عماد، آیسا
پاسخ
سلام اره قلب یکیشون دیگه نزد به امید خدا.. ممنون
مامان علی
26 بهمن 93 12:47
ای جانم امیدوارم باقی مونده راه بارداریت رو بی خطر بگذرونی و دوقلوها به زندگیتون بپیوندند بوس روی ماه دخمل عسلی رو
ترنم
26 بهمن 93 14:08
بی صبرانه منتظرشونیم
نخودچی
28 بهمن 93 15:36
ای جانممممممممممممم انشاالله به سلامتی دوتا گلتم به دنیا بیاریو نمیدونستم بارداری عزیزکم.
رها
3 اسفند 93 11:13
سلام لیلاجان حتما حکمتی بوده عزیزم،انشاا... بقیه راه بارداریت بی خطر باشه و دوقلوهات به سلامت و به موقع به دنیا بیان،منتظر دیدن روی ماهشون هستم
مامانِ عسل، عماد، آیسا
پاسخ
سلام ممنونم ازت دوست خوبم
رها
12 اسفند 93 13:03
محسنی
14 اسفند 93 0:00
سلام ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا را خدمت شما عزیز تسلیت عرض میکنم
مامانِ عسل، عماد، آیسا
پاسخ
سلام ممنون... منم تسلیت میگم