دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

سهند و سپهر

1392/7/6 7:44
391 بازدید
اشتراک گذاری

در ستاره بارانِ ميلادتان
میان احساس ما
تا حضور شما
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان ما
تا لمس نگاه شما
آسمانی است به بلندای عشق
جشن ميلادت را به پرواز می رویم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای ما
نه برای شما
که تنها برای "ما" آبیست

تولدتان مبارک فرشته های آسمانی

 

سلام مامان دو قلوها. دو ساله شدن مامان بودن شما هم مبارک باشه. به سلامتی سالهای سال سایتون بالای سرشون باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سهند و سپهر
6 مهر 92 10:11
واي عزيزدلم خيلي مهربوني
خيلي خيلي سورپرايز شدم
ازت ممنونم
خيلي محبت داري
خدا عسل عزيزو برات حفظ كنه گلم. ببوسش.
سهند و سپهر هم از شما سپاسگزارن


عزیزم از اینکه باعث خوشحالیت شدم خیلی خوشحالم. ببوس دوقلوهای نازنین را.
درسته که خیلی وقت نیست باهاتون آشنا شدم اما مهر دقلوها بدجور به دلم نشسته.

مامان ندا
7 مهر 92 12:25
تولدشون مبارک
مامان پريسا خانوم
8 مهر 92 23:34
عزيزم تولد دختر نازت رو تبريك ميگم ايشالا بهترينها در زندگي نصيبش شه و سايه شما هم هميشه بالاي سرش باشه
گـُ لـ ی
9 مهر 92 17:57
مامان سهند وسپهر
10 مهر 92 12:24
تولد عسل خوشگل مبارك باشه ماماني
الهي زير سايه تون صدو بيست ساله بشه دختر گلت
قربون شكل ماهش بشم
دوسالگي مادرانه شما رو هم تبريك ميگم عزيزم
ايشالا هميشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه
ببوس دختري رو .

سلام
ممنون عزیزم

الهام مامان محیا
10 مهر 92 18:40
سلام مامان عسل جون
جمله ی تیتر وبلاگت خیلی قشنگ بود به دلم نشست .اجازه میدی تو وبلاگ محیا م بنویسم.

با لینک چطوری؟ آگه آره بیاین وبلاگ
بوس برای عسل خانوم


سلام خانومی
خواهش میکنم
حتماً الان میام
مامان ریحانه جون
10 مهر 92 18:46
تولدت مبارک دوست خوبمون... ان شاالله صد ساله شی .. نه صد و بیست ساله شی... نه صد و بیست سال کمه.. همیشه زنده باشی
مامانی درسا
10 مهر 92 19:21
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت


ماماني درسا جون وب شما براي من باز نمیشه. البته شاید از خونه بتونم باز کنم. فعلاً لب تابم خراب شده و فرستادیم تعمیر. بعداً حتماً سر می زنیم
م
12 مهر 92 23:22
سلام گلم
عزیزانم را مرور میكنم
تا خاموشیم نشان
فراموشیم نباشد
لطف روزگار برایت مقرر
دلت به نور خدا منور
و مشام جانت به شمیم مهربانی معطر