دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

خدا تورو برای من آفرید... (همسر مهربانم)

1392/7/1 23:20
1,826 بازدید
اشتراک گذاری

خدا تورو برای من آفرید...

می دونم دیدگاهم خودخواهانه است، اما

یقین دارم خدا تورو برای من آفرید،

تا یه روزی، یه جایی، به زندگیم وارد بشی...

تا بهم آرامش بدی، زندگیم رو شیرین کنی...

خدا تورو آفرید تا من دوستت داشته باشم،

تا بهترین حس دنیارو با تو و خیالت تجربه کنم.

روزی که تو به دنیا اومدی ...من نبودم.

نمی دونم تا کی توی زندگیم هستی، اما

یقین دارم خدا تورو برای من آفرید

تولدت مبارک عزیززززززززززززززم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سهند و سپهر
2 مهر 92 9:55
تولد همسر مهربانتون مبارك باشه . عشقتون پاينده
دُختَرَک ツ
2 مهر 92 12:16
تولدشون مبارک خوشبخت ُ سلامت باشید در کنار هم
گـُ لـ ی
2 مهر 92 12:29
تولد همسریت مبارک .. ایشاالله 120 سال سایه شون بالایِ سر شما و عسل کوچولو باشه ..
مامان حلما
3 مهر 92 17:37
تولد باباییت مبارک باشه خاله جون.به به پدر و دختر مهرماهی چه عالی.
م
3 مهر 92 23:48
تولدت آغاز زیباییهاست هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم به پاس تمام خوبیهایت ، بهترینها را برایت آرزو میکنم تولدت مبارک
مامان یسنا
4 مهر 92 8:30
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
مامان ندا
5 مهر 92 18:48
تولد همسری مبارک انشالا سالیان سال سایشون بلای سرتون باشه
مریم مامان عسل
8 مهر 92 11:39
خوشبختیتون مستدام.... عمرتون بلند و باعزت... تولد همسری مبارک.