دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

به مناسبت فوت عموی عزیزم

1391/5/15 12:12
501 بازدید
اشتراک گذاری

دل من گریه بیشتر می خواد

دل من پس چرا تو زنده ای ، پس چرا نفس می آد

روحت شاد عموی عزیزم

 

گل دخترم سلام

فرشته کوچولوی مادر هیچ وقت نمی خواستم خاطرات ناراحت کنندم را اینجا ثبت کنم اما از دست دادن عموم یه چیز دیگست ، می خوام وقتی بزرگ شدی بدونی چه عزیزی را از دست دادیم و سعی کنی یادش همیشه برات زنده باشه

فدات بشم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی امیر عباس
15 مرداد 91 12:38
سلام مامان عسل بهتون تسلیت میگم امیدوارم خدا بیامرزدشون..
مادر دوقلوهای ناهمسن
16 مرداد 91 2:14
روحشون شاد
پوریا
17 مرداد 91 3:32
سلام از شما می خواهم نظرتون رو دربارهی ظاهر جدید وب به من ارائه دهید! با تشکر!
❤مامان آزی❤
19 مرداد 91 10:54
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مریم مامان عسل
26 مرداد 91 13:25
خداوند رحمتشون کنه. خیلی ناراحت شدم. روحشون شاد باشه ان شا الله.
مامان بهار
31 مرداد 91 17:15
با اجازه لینکتون کردم عسل خانوم