دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

سوغاتی ها رسید

1390/4/28 18:40
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

نفس مامان!

روز پنج شنبه لباسات به دستم رسید. همونایی که داده بودم بابابزرگت و مادر بزرگت از مكه برات بيارن . نمی دونی چه عطری داره. بقیه لباسا و وسایلتم باباجون و مادري زحمت كشيدن برات گرفتن. شرمنده این همه لطفشونم. خدا کنه بتونم محبتشون رو جبران کنم. 

niniweblog.com

niniweblog.com


راستی وروجک!
خوب شیطونی می کنیا. از حالا نمی ذاری شبا بخوابم. همش داری ورجه وورجه می کنی بنده خدا بابایی هم از خواب بیدار می شه. طفلی بابایی هم بدخواب شده.

niniweblog.com


دوستت داریم عسلم. این روزای باقی مونده رو توی تقویم روز به روز نه! ساعت به ساعت می شمرم تا تموم بشن.
دعا می کنم سالم و صالح باشی و باعث سربلندی من و پدرت.niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)