دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

هفته 13

1390/1/16 13:39
218 بازدید
اشتراک گذاری

گل ناز مادر سلام

امروز سیزده هفته و 2 روزه که توی وجود من لانه کردی. هر روز که تو در وجودم رشد می کنی و بزرگ میشی احساس مادرانه من و حس پدرانه بابایی هم انگاری با تو رشد میکنه. بیشتر بهت فکر میکنم بیشتر در موردت حرف می زنیم. و یه جورایی بیشتر برنامه هامون را به خاطر تو تنظیم میکنیم. حس جالبیه عزیزم. سال نوی امسال که امروز 16 روزشه برای من و بابایی با حس شیرینی شروع شد. این اولین نوروز بود که تو هم همراهمون بودی.

بهار دلم

دیروز با پدرت برای سونو بار دوم رفته بودیم و همونجا متوجه شدیم پسرخاله ات محمد صدرا بدنیا اومده. یعنی 15 فروردین. موقع سونو با خواهش از دکتر خواستم جنسیتت را برامون بگه که گفت به احتمال ضعیف دختر باشی و دقیق نیست.

سرو نازم پدرت مرد فوق العاده ایه. خوشحالم از اینکه فرزندم پدر خوبی داره. یقین دارم که به وجود نازنین پدر افتخار خواهی کرد. میگن تو این روزها هر دعایی بکنم مستجابه. پس از خدا برای تو سلامتی و سعادت و خوش بختی می خوام. و برای پدرت سلامتی و سربلندی و طول عمر با عزت. مطمئنم روزی که این نوشته ها را میخونی با لبخند سرت را بلند میکنی و به چهره پدرت با مهر و عاطفه نگاه میکنی و قلبت لبریز از غرور میشه برای داشتن چنین پدری.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)