دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

سازه ها

1392/4/17 17:58
368 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها عکس گرفتن دشوارترین کار است. به محض دیدن دوربین می خوای مالکش باشی به ناچار سری به آرشیو عکس ها زدم و دیدیم ای دل غافل در این مدت این خانم کوچکمان مهندس بوده و سازه روی سازه بنا کرده و ما از این خلاقیت بی خبر مانده ایم... حال آمدیم یکم از این سازه ها را به نمایش بگذاریم شاید یکی پیدا شد و این طرح های بلند پروازانه را به مرحله اجرا در آورد که هر روز و شب خشت روی خشت می گذاری و صبح با لگد زیرشان می زنی...

این خواهان زیاد داره تجاریه .......

 

و این هم قطاریه که هر روز ما را می بره مشهد.... من تورا نداشتم چه می کردم؟؟!!!!!

 

حلاوت این روزهایمان از شیرین زبانی های توست ... هر روز یک کلمه جدید یاد میگیری و حالا اسم چند حیوان جدید از کتاب قصه های شیرین جنگل از جمله میمون، پیل (فیل)، مار، شیر، و گالی (شخصیت اسب آبی در داستان)  که با انگشت یک یکشان را نشان می دهی و نام می بری...

دست من یا پدرت را میگیری و به سمت کتابخانه می روی می گویی کتاببببببببب... هزار بار کتابهایت را بیرون می ریزی و باز می خواهی سر جایشان بگذاری... تصمیم گرفتیم هر ماه سهمیه کتاب داشته باشی.

این هم سهمیه کتاب این ماه شما:

قصه های شیرین جنگل و با سر برو تو کتاب. بترسیم و بخندیم از انتشارات افق و کتاب های نی نی کوچولو از انتشارات قلم و اندیشه و بسته آموزشی ذهن پویا از انتشارات دیبایه که فوق العاده هستش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

لیلا
17 تیر 92 20:11
سلام عزیزم عکاسیتون هم عالیه ها منهم دخمل به این نازی داشتم عکاس می شدم والا
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
18 تیر 92 0:38
سلام دختر زیبایی دارین خدا حفظش کنه
مامان عسل
18 تیر 92 7:16
افرین خانم مهندسس. راستی مامان بلیط این قطار دخملی چنده؟ میخواستم رزرو کنم






براي شما رایگان هستش عزیزم
مامان تربچه
18 تیر 92 7:56
سلاااااام عزیزم
واااااااااای چه جالب, شما با من تماس گرفتی؟؟؟؟!!!!!
عزیزم من در خدمتم. تخفیف حسااااااااااااااابی هم به دوستای گلم میدم.
برا تولدش هم به نظرم اگه از الان به فکر باشید بهتره, چون بعد از ماه رمضان سرمون شلوغه, اگه بتونی تا اواخر مرداد فکرهات رو بکنی بهتره.

عسلی رو ببوس


حتماً مزاحم میشم... مررررررررسی
مامان پارسا
18 تیر 92 8:01
سلام عزيزم ما از كرمانشاهيم. بيشتر مطالبتون رو خوندم. شما هم از كرمانشاهين؟


سلام
ممنون که سر زدین ....نه عزیزم. همسایه کرمانشاهیم.
گـُ لـ ی
18 تیر 92 10:21
ایشاالله که یه خانووووم مهندس موفق میشه ..
یدالله ویسمرادی
18 تیر 92 11:44
سلام گرانمایه ی عزیزم حضور سبزت را ارج می نهم و پیشاپیش سر فصل رمضان المبارک را تبریک و تهنیت عرض میکنم منتظر حضورهای بعدیتون هستم
محسنی
18 تیر 92 23:51
سلام خدای مهربان ! پشت دروازه های چشم تو می ایستم تا خریدار اشک ندامتم باشی و جرئت بندگی را دیگر باره به من عطا کنی. مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو یادم از کشته ی خویش آمد و هنگام درو گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید گفت: با این همه از سابقه نومید مشو
مامان علی مرتضی
20 تیر 92 15:58
سلام عزیزم خوبین؟راست میگی چشم پدرومادر واسه بچه خیلی بده واسه ماهم پیش اومده ولی درس عبرتی برام شده وقتی بلبل زبونی ازش میبینم ایه ماشالله لاقو...رو سه بار میخونم یا ایه الکرسی رو میخونم.راستی رتبمون افتضاحه که 71 نمیدونم رای از کجا جمع کنم تازه اون کسی که اول هست اصلا عکسش جالب نبود حتما فامیل زیاد داشته
مامان ایناز.ندا
20 تیر 92 18:20
سلام عزیزم خوبی؟عسل جونم خوبه؟ فداش بسم که اینقدر فعاله؟چه قطار قشنگی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 تیر 92 4:04
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس