دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

تولدانه

1394/7/10 8:33
655 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چهار ساله شد...

در میان شور و غوغای مهر ماه ...

در میان هیاهوی شروع مدرسه ...

همانگونه که خودش با هیاهو و عطر خوش در زندگی من جوانه زد...

 

 

*** جشن تولد نداشتیم. به کیکی بسنده کردیم.

با پسرخاله ها سری به سرزمین کوچولوها زدیم.

امااااااااااا خیلی بهش خوش گذشت و همین دلم را خوش میکند.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یسنا
8 آذر 94 12:18
تولد خوشگل خانوم مبارک باشه خیلی زیاد هرچند خیلی وقته گذشته
مامان علی مرتضی
23 دی 94 19:17
سلام خوبین؟اخه با معرفت نمیشه از ما ی خبری بگیری من که با تولد دخترم سخت میتونم بیام وشما رو هم درک میکنم چرا که سرتون شلوغتر از ماست اگه بخوای شمارمو میدم با واتساپو تلگرام در ارتباط باشیم