دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

امان از چشم خودم!!!

1392/4/19 10:58
301 بازدید
اشتراک گذاری

همین پریشب بود... بعد از یک شام مفصل و کلی شیطونی و شیرین زبونی و خودخوابی یعنی بدون دردسر به رختخواب رفتی و منم ذوق زده به بابایی گفتم که چقدر حالم خوبه و چقدر کیفم کوکه که دخترکمان خودخواب شده!!!!

و از اونجاییکه ما چشممون رو خودمون زیاد اثر می کنه... ساعت از یک نگذشته بود یک ربع به یک ربع با ناله بیدار می شدی و هر بار تا آرومت می کردم و چشمم گرم می شد دوباره می زدی زیر گریه ........... نه تبی و نه هیچ علامتی از سرماخوردگی یا دل درد.... فقط بد خوابی که من کلی به خودم فحش دادم با این ذوق مرگی سر شبی بیخودم.

اما از صبح دیروز تب داری و لب به هیچ چیز نمی زنی و دیشب را با تب و ناله و بی خوابی به سر بردیم ...

دعا کنید زود خوب بشه (می ترسم خدای ناکرده آبله مرغان باشه ) موقع سحر و سر سفره افطار حتماً دعایش کنید.....

و ما اینچنین پی بردیم به این واقعیت تلخ که خداییش اینم چشمه که ما داریم؟؟؟!!!

 

بعداً نوشت: امروز جمعه 92/04/21 خدا را شکر عسل خیلی بهتره و آبله مرغان نبود اما شاید بشه گفت بدتر از اون بود تموم دهنش تاول زده و امروز بعد 5 روز اولین لقمه را خورد... ممنون از دلگرمی همه دوستان و ببخشید اگه کامنت ها بی جواب مونده سر فرصت میام و می خونمتون....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

گـُ لـ ی
19 تیر 92 17:05
هر چیزی اولیش یه طعم ِ دیگه ای داره؛ اولین غروبِ رمضان لحظه اول ِ ربنا اولین چایی و خرما اولین افطار وَ اولین دعا مهربانم؛ دلخوشم به نیتِ پاکِ تو و دعایی که لحظه اول برایم زمزمه میکنی ..
گـُ لـ ی
19 تیر 92 17:06
منم به چشم اعتقاد دارم .. ایشاالله که خوب میشه ..
مامان ایناز.ندا
20 تیر 92 18:23
اخیییییییییییییی عزیزم انشالا چیزی نیست آیناز منهم شبا بد خوابه تا صبح اسیرم میکنه اوایل صبح تخت تا ظهر میخوابه منم که باید به کار روزانم برسم
تارا
20 تیر 92 23:47
نگران نباشید ایشاالله چیزی نیست و زودی خوب میشهو باز شیطونی میکنه!
مامان ارمیتا
23 تیر 92 19:08
سلام خاله جون من امروز توی مسابقه شرکت کردم.کد عکسم 632 هست.میشه لطفا بهم رای بدی؟بیا وبمو ببین حتما خوشتون میاد ازم.میای>؟
مامان پارسا
24 تیر 92 9:18
عزيزم ايشالله الان حال عسل جون خوب خوب شده پارسا هم به چشم من حساسه تا ميگم مريض نشده سريع مريض ميشه ميگم چاق شده لاغر ميشه كلاً چشمم بد نيست ولي به پارسا نمي سازه
مامان علی مرتضی
3 مرداد 92 12:09
مامان عسل این پ ن نوشتنو خودتون مینویسن واین بعدا نوشتو چون توی خیلی از وبلاگا دیدم میگم شاید ترفندیه.ومنظورتون از این نوشته ها چیه؟


پ ن یعنی پی نوشت که نه تنها توی وبلاگ های دیگه بلکه توی کتابها که با شماره کوچیک نوشته می شد و توی نامه های اداری هستش عزیزم
و بعدا نوشت که مطلبی که بعد از گذاشتن پست نیاز باشه اضافه کنیم که اونم توی کتابها میشه چاپ جدید و توی نامه ها می شه عطف به نامه قبلی ما هم به جای یه پست عطف دار یه بعداً نوشت اضافه می کنیم
مریم مامان عسل
7 مرداد 92 9:37
عزیزممممممممممم خداروشکر که حالا خوب شدی. شنیدم این یه ویروسه که دهن بچه ها تاول میزنه همراه با تب شدید! ای ویروس بی.... کصا...