دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

دوری

1392/2/25 12:51
353 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 گل همیشه بهارم  سلام

برای اولین بار دو روز و سه شب از تو دور بودم و بی نهایت سخت گذشت.... چقدر دلتنگت بودم حتی دلتنگ بی قراری های شبانه ات ....

نمایشگاه کتاب تهران....چقدر جای تو خالی بود... جای تو در آن همه شلوغی و همهمه ی بچه ها چون حفره ای در دلم بود....چون بغضی بر گلویم...

وقتی بچه ها رو میدیدم که با ذوق کتاب هارو تماشا میکردن لحظه ای نمیتوانستم فکرت رو از سرم بیرون کنم و مدام پیش نظرم بودی که از ذوق دیدن اینهمه کتاب چقدر چهره ات دیدنی میشود...

 از نمایشگاه کتاب امسال سهم ما دوری بود.... امید زندگی من... دلم میخواست مسافت نزدیک بود و راه کوتاه تا تورا همراه خود میبردم و غرق شعف میشدم از تماشای چهره ی هیجان زده ی تو...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان بهار
25 اردیبهشت 92 22:24
خیلی از شما ممنونم که همیشه با پیام های انرژی دهنده ات منو سرافراز می کنین.
گـُ لـ ی
26 اردیبهشت 92 11:01
خب واسه چی نبردینش ؟!

پیش کی بود ؟!


پیش مامان من موند.... آخه راه خیلی دور بود ما توی یه شهر مرزی هستیم که تا تهران 12 ساعت راهه!!!!!
گُـ لـ ی
26 اردیبهشت 92 16:29
آهان ..

خودش بیقراری نکرده ؟!


نه مثل اینه براش مهم نبودم. انگار اصلا هیچ وقت نبودم...
محسنی
27 اردیبهشت 92 0:57
شب آرزوهاست آرزو میکنم خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار
محسنی
27 اردیبهشت 92 0:58
شب آرزوهاست بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید. و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید .
مامان عسل
28 اردیبهشت 92 19:15
عزيز دلم خيلي سخته دركت ميكنم گل من. فدات بشم من نازم. ببوس عسل نازمووووووووووووو
لیلا(ناربن)
29 اردیبهشت 92 16:59
سلام عزیزم خوبی ؟
حالا می یای تهران و پیش من نمی یای


سلام عزیزم
اتفاقاً خیلی دلم می خواست ببینمت. مخصوصاً حالا که حاچ خانوم شدی.... اما به خاطر عسل مجبور بودم زود برگردم
محسنی
31 اردیبهشت 92 0:36
سلام شبت بخیر عزیز
ولی اصلا بهت نمیاد که صدات بره بالا
با همه مظلومیتی که مردای این دوره دارن روز مرد را بهشون پیشا پیش تبریک میگم


سلام ببخشید ویرایش کردم ........
گُـ لـ ی
31 اردیبهشت 92 0:46
سلام؛ ادامه مطلبا فقط واسه دلِ خودمن؛ هر چی هست بدون رمز نوشتم ..
محسنی
31 اردیبهشت 92 15:49
سلام کار خوبی کردین که ویرایش کردین من هم قصد داشتم اونو بصورت خصوصی بفرستم البته من قصد جسارت نداشتم فقط خواستم بر لباتون گل لبخند بشینه باور کنید این روزها انچه که کمیاب هست گفت و شنو دهای شاد و خنده های زیباست
سایدونه یه دونه
7 خرداد 92 21:39
عزیزم چقد نازنازی این دخملی
گـُ لـ ی
8 خرداد 92 18:33
سلام مامانی؛ مرسی که واسه بابام صلوات و سوره فرستادین ..