دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

مادر

1392/2/25 12:55
355 بازدید
اشتراک گذاری

منو ببخش دخترم.....

برای تموم وقت هایی که میدونم باید مادر بهتری باشم و نیستم..........

برای تموم وقت هایی که نباید از کوره در برم و میرم...........

برای تموم وقت هایی که انگشت اشاره ام را به سمتت میگیرم.....

برای تموم وقت هایی که نمی دونم در سر کوچکت چه می گذرد....

برای تموم وقت هایی که یادم می رود دنیا را از دریچه نگه کنجکاو تو ببینم....

برای تموم وقت هایی که شیشه شیرت را روی فرش خالی می کنی به جای تجربه شیرین سرازیری و صدای ریختنش دهن کجی به تموم حد و مرز ها می بینم....

برای تموم لحظاتی که خودم خودم هایت را نادیده می گیرم...

برای وقت هایی که وقت کم است یا غذایی که روی گاز است یا تلفنی که زنگ می خورد یا ... یا ... یا....

برای تموم وقت هایی که درمانده می شوم در مقابل سرکشی هایت برای موضوعات ساده ای  مثل مقدار آب توی لیوان یا پوشیدن کفش و دمپایی اندازه پاهات و یا برای دست در بشقاب دیگری نبردن سر سفره غذا..........

کاش کمی مادرتر بودم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان عسل
15 اردیبهشت 92 17:14
سلام گل من عسل نازی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ عسل منم سر بزنید. اگه با تبادل لینک موافق باشید خبر بدید که منم با افتخار لینکتون کنم. بوووووووووس واسه عسل خانم شیرین
گـُ لـ ی
15 اردیبهشت 92 17:43
ماشاالله ش؛ خیلی دخترتون نازه .. خدا حفظش کنه .. احساساتتون رو هم خیلی قشنگ بیان کردین ..
گُـ لـ ی
22 اردیبهشت 92 23:38
نه بابا این چه حرفیه؛ ایشاالله .. شما هم واسم دعا کنین ..
مامان بهار
24 اردیبهشت 92 21:05
وای چقدر خوشکل نوشتی!! واقعا احساست قشنگ بود
عمه اریسا کوشمولو
27 اردیبهشت 92 11:57
خیلی قشنگ بود اشکم درومد مخصوصا کاش یکم مادرتر باشم