دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

آرزوهای مادرانه

1391/11/25 15:30
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

" خدا به هر کس اندازه ی تواناییش آرزو می دهد پس اگر آرزوی بزرگی داشتی بدان توان رسیدن به آن هم به تو داده شده"

عسلم امروز که این مطالب را برایت می نویسم دلم پر است از آرزو های بزرگ و کوچک،

آرزو های مادرانه ای که گاه می ترسم نکند بعد ها بندی شود به پاهای کوچک تو،

نکند بعد ها بر شانه هایت سنگینی کند، نکند بعد ها به من بگویی انچه خود نتوانستم به ان برسم را برای تو آرزو کردم،

نه من با اینکه دلم پر است از آرزو های مادرانه اما تو را همینطور میخواهم، بدون هیچ بندی به پا و باری بر شانه های معصومت.

تو را به خاطر خودت میخواهم با همین خنده های بی پیرایه ،با همین بی قراری های ناگهانی، با همین ناز کردن های زیبایت.

برایم مهم نیست اگر دخترکم دکتر مهندس نشود،برایم مهم نیست اگر زبان دوم نیاموزد، نمی خواهم نابغه باشی، خودت باش بهشت من. تلاشم این است که انسان باشی، آزاده و با احساس و مهربان.  هرچند برای پیشرفتت از هیچ کاری دریغ نمی کنم اما به این باور دارم که انسان یکبار زندگی میکند و برای این یکبار باید خودش تصمیم بگیرد فقط خودش و نه حتی مادری پر از آرزو های مادرانه.

بعداً نوشت1: عکس های 22 بهمن و سفرمون به کرج خونه دخترعموی عسل، هلیا جون در ادامه مطلب

بعداً نوشت2: باز هم دخترک همت کرده و اینبار دو مروارید دیگر رونمایی شدن (دخترک فقط دو تایی و سه تایی رونمایی می کنهniniweblog.com)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان بهار
20 بهمن 91 11:45
خیلی قشنگ نوشتی
مریم مامان عسل
23 بهمن 91 16:58
سلام مامانی عسل چه عجب. دلمون تنگ شده بود واستون مرسی از کامنت پر مهرت عزیزم جدی میگید؟؟؟ مبارک باشه! منم یکم اشتهام بیشتر شده. خودم که متوجه نمیشم اما همسری میگن یکم فرق کردم با قبل. پس منم از امشب میزنم تو خط نون خامه ای!
مریم مامان عسل
23 بهمن 91 17:02
ببین هزار تا لایک واسه این پستت دارم ها! دقیقا حرف دل منه! من وظیفمه یچه مو بزرگ کنم و از هیچ کاری برای موفقیتش دریغ نکنم اما حق ندارم مسیر زندگیشو براش تعیین کنم.
مریم مامان عسل
23 بهمن 91 17:03
الهی عسلامون عمر باعزت و بلند نصیبشون شه الهی به هرچی میخوان برسن
لیلا
23 بهمن 91 18:35
سلام عزیزم خوبی ؟ ایشالا به همه آرزوهای کوچک و بزرگت برسی عسلی رو از طرف من ببوس مرسی به یادمی عزیز دلم
محسنی
24 بهمن 91 0:05
سلام مامان گل عسل خانم ان شا الله که در سایه خداوند متعال صحیح و سالم و پیروز و موفق باشید مطلب زیبایی بود