دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

موهایت

1391/11/27 13:23
454 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسلم فرشته کوچولوی مادر به موهایت حساسی، از همان نوزادی تا حال...  موقع شیرخوردنت که دستم لابه لای موهای سیاهت میرفت دستم را پس میزدی هنوز هم هیچ خوشت نمی آید که بی اجازه دست در موهایت ببریم و یا بدتر از آن شانه اش بزنیم... تازه اگر موافقت کنی و با میل خود بنشینی تا گیسوانت را شانه ای بزنم هزار بار بلند میشوی.

چندروز میشود که شانه به دست در خانه میچرخی و گاهی روبه رویم می ایستی در چشمانم زل میزنی و در این گیر و دار و فراری بودن از هر گلسر و آویز مویی اغلب موهایت پریشونه و دور وبرت ریخته که البته خودت هیچ مشکلی باهاشون نداری و فقط اگر در جمع باشیم از هرطرف اطرافیان گوشزد میکنند که "برو موهات رو ببند گلسر بزن خوشگل بشی " و تو هیچ به روی خودت نمیاوری گاهی هم پارا فراتر مینهند و میگویند " اینجوری موهات بازه ریخته دورت خیلی زشته!!! خیلی بده!!! برو موهات رو ببند" و تو هرچند به گوش نمیگیری حرفشان را، اما من نگاهت را میفهمم و  بغلت میگیرم و در گوشت میگویم :"عزیز دلم موهات خیلی خوشگله...خیلی خیلی خوشگله..اگه دوست نداری ببندی اشکالی نداره" مگر نه اینکه مالک این زلف های سیاه خودت هستی؟؟؟؟؟

 

 

پ ن : ای تمام مادران شب بیدار ، آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در میان شما کسی نیست که تابحال یک عدد**پتو روی بچه بنداز خودکار** اختراع کرده باشد؟؟؟

این درخواست از طرف مادری که دخترش دشمنی عجیبی با پتو دارد منتشر شده و ارزش دیگری ندارد!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

محمد
28 بهمن 91 20:09
شادباشیدوسلامت
سمیرا،مامان آریامهر
29 بهمن 91 10:53
سلام عزیزم آریامهر توی مسابقه ی زیبایی شرکت کرده و برای برنده شدن به رای همه نیاز داره . اینم آدرس وبلاگ http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php لطفا بهش رای بدین . آریامهر عبداله زاده کد 509
محمد
29 بهمن 91 12:28
ممنونم بابت پیام تسلیت. تو شادی هاتون شرکت کنم.
عمه اریسا کوشمولو
29 بهمن 91 16:09
واااای عزیزم چه موهایی داری ماشالله خیلی قشنگن چقدرم قشنگ خوابیدی
منا
30 بهمن 91 9:04
سلام عزیزم،هروقت عسلومی دیدم فکرمی کردم شایدوقت کم میاری موهاشوشونه کنی حالاچندپیشنهاد دارم: 1-عروسک براش بخری ویادش بدی موهاشوشونه کنه 2-کچلش کنی تاقدرموهاشوبدونه 3-عزیزم ازاونجایی که عسل به خودت برده اینکارا بیفایدست
لیلا
30 بهمن 91 20:07
سلام عزیزم ، خوبی ؟ چقدر موهای این دخمل ما خوشگله فداش بشم من
مامان تربچه
2 اسفند 91 5:42
موها به این خوشکللللللللللیییییییییییییییی خب باید هم روش حساس باشه
تارا
4 اسفند 91 0:27
سلام پستم رو باز کردم با اتفاقای بعدش به خاطر اون لطفتون ممنونم واقعا نمیدونم چه جور تشکر کنم
هیس
10 اسفند 91 23:24
ای جانم عسل شیرین شما...
بیشتر عکس هاشو دیدم... خدا برای شما حفظش کنه.
دخترک نازنین و بسیار زیباییه...
منم دوست دارم یه روز مامان یه دخترکوچولو بشم خب!


مرسی از لطفتون
ایشااله كه خدا بهت میده


تارا
11 اسفند 91 17:35
t_akbari_20@yahoo.com
تارا
11 اسفند 91 19:26
ممنون نظر لطفتون هست منم خیلی آهنگ وبم رو دوست دارم
قالب و تقویم کودکانه
12 اسفند 91 17:51
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما با جدیدترین طرح هایی که جایی ندیدید بدون استفاده از تقویم های آماده هر طرحی مد نظر شما باشد ما آن را برای شما طراحی می کنیم http:baby-graphic.blogfa.com
محسنی
16 اسفند 91 22:21
سلام
خوش به حالتون که جاتون گرمه و دیگه سوز سرما ندارین و ما هم خدا را شکر داریم یه جوری زندگی را می گذرانیم اگه خیلی گرمتون شد در خنکای هوای خلخال میتونیم پذیرای قدمتون باشیم
ولی من الان بخاطر مریضی که دارم محتاج دعای شما هستم دعای مادرا قبول در گاه خداوند هست


اول اینکه بلا دور باشه به زودی سلامتی بهتون برگرده
دوم ممنون از لطفتون خنک که نیست خیلی هم سرده


مریم مامان عسل
17 اسفند 91 5:39
الهی من فداش موهای ناز و عورسکیش یعنی عین عسله منه کاراش ها! مخصوصا درم خوابیدن و مخالفت با پتو! ههههههههه
تارا
18 اسفند 91 16:51
با یه پست پر از عکس آپم
محدثه
20 اسفند 91 15:30
سلام مامانی مهربون.ممنونم بابت دلداریتون.سوالم رو خصوصی براتون میذارم.
مامان آیلا
13 تیر 92 11:25
ای خدا پس دخملی شما هم در مورد موهاش حساسه ما هم همین مشکل رو داریم . البته با اسپری های مو باز کن تا حدودی مسئله حل شده البته فقط 10% ببوسید این دخملی ناز خوشگل مو فر فری رو