دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

پانزده ماهگی

1391/10/12 9:10
366 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز پانزده  ماه ی من...تو پاداش کدامین کار خوب منی؟؟؟؟؟

چه خوب که به این دنیا امدی نازنینم....

 

 

 

پی نوشت یک: دخترک همت کرده و سه مروارید بالایی با هم رونمایی شدن

 

پی نوشت دو: چندروزی که نبودیم به دیدن دختر عموی عسل، هلیا جونم رفته بودیم (به زودی با عکس هاش بر می گردیم )... ممنون از دوستان خوبم که یادمان کردند...سر فرصت به همه ی شما مهربانان سر میزنیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

لیلا
14 دی 91 12:00
سلام عزیزم چقدر بزرگ و ناز شده قربونش برم من خوبی خانومی ؟
عمه اریسا کوشمولو
19 دی 91 11:29
چه دخمل خوشتیپیییییییییییی
دعوتنامه فوری فوری فوری
6 بهمن 91 15:03
سلام دعوتنامه فوری فوری فوری سلام دعوتنامه فوری فوری فوری سلام دعوتنامه فوری فوری فوری
مریم مامان عسل
23 بهمن 91 17:05
عزززییزمممممم شیرین خوشمزه ی من 15 ماهگیت مبارک