دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

حالم از آدمهایی که دارمشان خوب است

1391/7/11 11:42
474 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه معصومانه می‏خندی و کودکانه نگاه می‏کنی! و گریه سر می دهی

 تو پاک‏ترینی و فرشته از چشمانت فرومی‏ریزد.

بابایی همیشه می گفت:

بابا که شدم ...

به دخترم پول تو جیبی نمیدم !!!

تا یواش از پشت سرم بیاد دستاشو حلقه کنه دور گردنم

موهاشم بخوره تو صورتم در گوشم پچ پچ کنه ....

بگه بابایی بهم پول میدی ؟ داریم با بچه ها میریم بیرون

موهاشو بزنم کنار ، ماچش کنم بگم برو از جیبم بردار بابایی

به خاطر دخترم هم که شده یه روزی بابا میشم !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مریم مامان عسل
9 مهر 91 11:07
سلام عزیزم. آره اگه زحمتی نیست واسم میل کن. آدرس میلم توی قسمت معرفی وبلاگم هست. چون منم واقعا میخوام از این قیافه ی لاغری که دارم در بیام. ولی خوب اگه استیل بدنمون همینجوری باشه که هست زیادم نمیشه تغییرش بدیم. ولی با تغذیه مناسب بازم بهتر از الان میشیم.
مریم مامان عسل
9 مهر 91 11:08
ببوس این دخملی خوشگلوووووووووووو قربون اون مژه های بلندش بشم من با اون چشمای معصومی که داره. ماشالله. خدا بابایی و مامانیتو رو برات حفظ کنه عسلی. ببین چقدر مهربونن!
سودابه
10 مهر 91 0:52
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک ههههووووووووووووراااااااااا از طرف من و نوه گلم مجمد متین
عمه اریسا کوشمولو
10 مهر 91 16:08
قربونت برم خوشگل خاااااانوم
آریسا جون
10 مهر 91 16:10
عسل جوووووون تفلک خودتو خودددددم مباااااااااااااااااارک
عمه اریسا کوشمولو
10 مهر 91 16:11
عسل جون خاله بیاین پیش ما عکسای تفلک گذاشتیم