دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

معجزه تکرار نشدن تکرار

1391/6/8 13:11
580 بازدید
اشتراک گذاری

تو هستی و من، هر لحظه با همیم... جز وقت هایی که من سر کارم.... اما فقط همان لحظه هزار تفاوت کوچک و گاهی بزرگ در تمام با هم بودنمان است....

خنده ات... دست زدنت.... و چه ذوقی می کنی از این کارت و به دنبالش نانای کردنت و باز خودت را تشویق می کنی....

این روزها مملو از توست، گاهی کار من می شود شمردن قدم های کوچکت و با هر قدم برایت کف و سوت هوا کردن.... این روزها پر از انرژی هستی.... صبر بسیار می خواهد تمام و کمال در کنارت بودن و کم نیاوردن........ با خود می گویم کاش خدا این موجودات دوست داشتنی را محکم می آفرید تا له نشوند هنگامی که محکم در آغوش می فشاریمشان

این شب ها خیلی بی قراری می کنی که می گویند رنج از پیله در آمدن است که تا سر از پیله به در نیاوری پروانه نشوی..... اما من با خود می گویم کاش همه بچه ها با دندان متولد می شدند..... هرچند لذت دیدن یک خنده بی دندانت را به دنیا نمی دهم.....

این روزها نمی دانم تو بیشتر به من توجه می کنی یا من به تو......هر بار که می ایستی نگاهت به من است که ببینی نگاهت می کنم یا نه؟ و اگر نگاهت نکنم به اشد مجازات محکومم

و با همه اینها یک خنده ات به همه شان می ارزد و سپاس خدای به خاطر همین لحظه ها

 و این هم شکار لحظه ها

قربونت برم که عاشق کفشاتی و سعی در پوشیدنشون

و همین طور عشق اینکه این حلقه ها را جا بندازی و دوباره در بیاری و بچرخونی و

بعد بشه فرمون ماشینت و پایش هم بشه دنده ماشین و باز تکرار و تکرار و....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 12:50
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
پوریا
8 شهریور 91 16:05
امکانات جدید وبلاگم ایجاد یک یاهو گروپ برای وبلاگ شما با عضویت در آن می توانید تمام آپ های روز وبلاگ راداشته باشید و بسیاری از مطالب دیگر با تشکر پوریا
خلیل
9 شهریور 91 17:32
وقتی شما برای دیگران دعا می کنید، خدا می شنود و انها را اجابت می کند و بعضی و قتها که شما شاد و خوشحال هستید یادتان باشد که کسی برای شما دعا کرده است
ظریفه
9 شهریور 91 19:05
افرین کوچولووووووو تو میتونی ایول چقد ناز شدی اینجا ایشالا وقتی تو جوون شدی و ما پیر شدیم بیای بخونی وب مارو هههه مامان عسل امیدوارم حال شمام خوب باشه به روزم خوشحال میشم تشریف بیارین
مامان بهار
12 شهریور 91 18:47
سلام مامان عسل . شما شاغل بودین نه ؟ شما تا ساعت چند سر کار هستید ؟ من از اینکه بهار رو میفرستم مهد عذاب وجدان گرفتم . شما با این عذاب وجدانها چی کار می کنین ؟


سلام عزیزم
آره منم سرکار می رم، به لطف مادربزرگ و عمه عسل خیالم کمی راحته
هرچند هر روز صبح با خودم فکر می کنم دیگه نرم اما شبش پشیمون میشم آخه کارم را هم دوست دارم
خلیل
16 شهریور 91 2:06
گدای عشق نباشید، بخشنده عشق باشید، انسانهای زیبا همیشه خوب نیستند، اما انسانهای خوب همیشه زیبایند.
افروز
17 شهریور 91 12:48
به نام خالق دوست عاشقانه ترین نگاهتان را درمحفل ما بیارایید سفر از فاصله ی دور حکایت دارد.......خسته با رفتن احساس رفاقت دارد چه صمیمانه به درگاه خدا گویم ........که دلم از دوری دوست شکایت دارد سایه روشن حضورت را تقدیم به دیدگان روشن عزیزمان کن وبا بدرقه ی نگاهت روشنی بخش دل او باش روز شنبه مورخ 1391/6/18 ساعت : 19 آدرس : http://mohsenfanaei1352.mihanblog.com/
عمه ی اریسا کوشمولو
18 شهریور 91 18:34
سلام عزیزم ...دلمون تنگ شده بود واست عسل خانومی ...بووووووووووووووووووس
مریم مامان عسل
7 مهر 91 1:26
ای جونم! قربون اون پاهات که میتونی بایستی عزیزم.
دوستت دارم عسلی.
مامانی متن این پست عالی بود بخدا!
واقعا تحت تاثیرشم!
حرفای دلم بود انگار.


حرف دل همه مامانهاست، منم هر وقت وب دوستان را می خونم انگار از نزدیک دیدم بس که به تجربه های من نزدیکه