دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

در کنار هم بودن را هر لحظه حس می کنیم

1391/3/22 9:03
423 بازدید
اشتراک گذاری

پنجمین سالگرد پیوندمون مبارک

این روزها چه لحظات خوب و شیرینی رو باهات گذروندم.

چقدر احساس غرور کردم از بودن در کنار تو، از اینکه نزدیک توام، نزدیکترین ...

لذت می­برم از اینکه تو رو دارم، از اینکه منو دوست داری، از اینکه با توهستم در همه­ی لحظات، و از اینکه در کنار هم بودن رو هر لحظه حس می­کنیم، نه فقط در لحظاتی که با همیم ...

وقتی احساس می­کنم همراه من احساس راحتی و آرامش می­کنی، وقتی شادی رو توی وجودت حس میکنم، وقتی می­خندی و دنیا رو بهم می­دی، وقتی احساس پدرانه تو رو – که قشنگ­ترین حسیه که در وجود تو سراغ دارم – نسبت به دخترمون می­بینم، و خیلی وقتای دیگه­ای رو هم که همیشه و به وقتش عظمتی رو که برام داره برات گفتم، دنیا برام رنگی رو می­گیره که دلم می­خواد زندگی کنم و تا می­تونم تکرار این لحظات رو جشن بگیرم.

.... حالا که بعد از چند ماه توی وبلاگ هم چند خطی برای تو نوشتم، فکر می­کنی چی می­تونم به عمق علاقه­ای که همیشه به تو دارم اضافه کنم؟ چی می­تونم بگم غیر از چیزایی که همیشه برات می­گم و هیچوقت نه برای من، و نه برای تو تکراری نمی­شه؟ می­خوام باز هم چیزی رو تکرار کنم که می­دونم از ته دلت و با تمام وجودت احساس می­کنی. اون هم چیزی نیست جز اینکه باز تکرار کنم خیلی دوستت دارم عزیزترینم....

پ ن : فردا اینجا یک ساله میشهجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
6 تیر 91 9:34
سلاو واااااااااااااااااااااای سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله همیشه خوش باشید