دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

آب بازی

1391/3/18 9:20
476 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم ،

عسلم، سلام

تنها بودم، دلم خواست با كسي حرف بزنم، با تو ، مثل وقتایی که می زارمن رو پاهام و زل می زنی به چشم هام، اما حالا خوابیدی گلم، .... معصوم .... میدونم که بعد از کلی آب بازی و یه حموم خواب می چسبه، ...پس بخواب دختركم...

اما دلم را چه كنم...بچه شده دلم...هم صحبت مي خواهد...هم بازي...اگر نباشه پا به زمين ميكوبه ، گريه سر ميده، حوصله ي گريه ندارم...اومدم اينجا، به خونه ات...خونه ي تو. دفتر خاطراتت را باز كردم... حس خوب بودنت دويد توي وجودم...صدات كردم...پاسخم گفتي... اين يعني خوش اومدي مادرم...حرف هام يادم رفت... دلم حالا فقط تو را ميخواد....معصوم و دوست داشتني.

يه عالمه عكس با سر و ضع مرتب توي پارك يا خونه داری با انواع و اقسام ژست ها، اما نميدونم چرا دلم ميخواد اينجا اين عكساتو بگذارم عكس هايي كه برای من یه دنیا لذت بخشن.

عکس ها در ادامه مطلب

قربون اون خنده شیرینت

دقت کردین موهای عسل وقتی خشکن انگار رفته فر کرده

و حالا موقعی که موهاش خیسن نگاه کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

لیلا
18 خرداد 91 11:00
الهی من فدای این دخترک ناز برم
بووووووووووووووووووووووووس
خیلی نازه فداش بشم


خدا نکنه گلم، مامانی فداش
لیلا
18 خرداد 91 11:01
ای جاااااااااااان عزیز دلم
منا
18 خرداد 91 13:03
کم کم داره به عسل حسودیم میشه خوش به حالش


ای وای خاله جون، چرا آخه
علی اکبر فرقانی
19 خرداد 91 18:31
سلام امام صادق(ع) : خداوند از پرخوابی و بیکاری زیاد نفرت دارد.
لیلا
19 خرداد 91 20:04
سلام عزیزم
اومدم دوباره این خوشگل خانومم رو ببینم
فداش بشم من


خوش اومدی عزیزم
لیلا
21 خرداد 91 12:49
این عسلی خوشگلی منو آروم گازش بگیر


مگه گاز آروم داریم؟؟؟


خلیل
21 خرداد 91 23:24
چهره هیچکس دست خودش نیست ، پس هیچگاه از آن ایراد نگیرید. همه زیبا هستند اما هر کسی قادر به دیدن آن نیست .
مریم مامان عسل
22 خرداد 91 2:49
عزیزززززممممممممممم. ماهی تو عسلم. منم عکسای این مدلی رو بشتر دوست دارم! به دل ادم میچسبه!
مریم مامان عسل
22 خرداد 91 2:50
ماشالله! خاله یکم ازون موهاتو نمیشه بدی به عسل کچل ما؟




علي اكبر فرقاني
22 خرداد 91 7:49
سلام صبح به خير و شادي