دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

به بهانه 22 خرداد ششمین سالگرد باهم بودنمان

1392/3/24 21:06
547 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر این دوست‌داشتن‌های بی‌دلیل

خوب است....


مثل همین باران بی‌سوال

که هی می‌بارد ....

که هی اتفاقا آرام و

شمرده

شمرده

می‌بارد...*

*سید علی صالحی 

 

 

 

شش سال گذشت... زیاد نیست ولی غنیمتیست باتو بودن...در کنار تو نفس کشیدن...باتو پرواز کردن...

هنوز هم با یاداوری روزهای عاشقی ضربان قلبم بالا میرود... این روزهایم در کنار تو شیرین است به شیرینیه همان روزها...

سالروز باهم بودنمان مبارک...

 

 

نازنین دخترم ٬ عمر مادر

امید که همیشه برایم بمانی همین قدر پاک و مهربان...

بی بهانه دوستت دارم بیست ماههء من...

پی نوشت: دومین سالگرد کلبه خاطراتت 23 خرداد ..... یعنی روزی که تصمیم گرفتیم اسمت عسل باشه تا زندگیمون مثل عسل شیرین بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

گُـ لـ ی
23 خرداد 92 0:33
جووووونم اون موهایِ خرمایی و پریشونش .. ماشاالله ش .. عشقتون همیشه پایدار باشه ..
لیلا
26 خرداد 92 12:43
سلام عزیزم ؛ خوبی ؟ چقدر ناز شده این دخمل خوشگل ما
گـُ لـ ی
28 خرداد 92 17:21
شما خیلی وقتِ که لینکی ..
عمه و آریسا کوشمولو
28 خرداد 92 20:37
تبریییییک عزیزم انشالله سالیان سال کنارهم بهترین لحظه هارو بگذرونید عسل جونمم که ماشالله انقدر شیرین میخنده دل ادمو میبره
عمه و آریسا کوشمولو
28 خرداد 92 20:38
نمیدونم نظرم بلاخره اومد یانه
لیلا
29 خرداد 92 19:42
مامان بهار
30 خرداد 92 15:21
الهی که جمع 3 نفره تون همیشه شاد و خرم باشه
محسنی
3 تیر 92 1:30
فصل شكوفایى ماست، صبح بهارى كه دارى اى آسمانى ترینم! در آسمان مانده بر جاى با آسمانت انیسند گلهاى محبوب مهتاب باور كن این ابرها هم، ذوق چكیدن ندارند در شام سرد بیابان، چشم انتظار تو مانده ست بعد از غروب ز مستان، همراه آواز باران مى آید از مشرقى سبز صبح بهارى كه دارى شرقى ترین آفتاب است، آیینه دارى كه دارى صدكهكشان جاى پاى ازگشت وگذارىكه دارى خورشید، پر مى گشاید در سایه سارى كه دارى تا آذرخش نخیزد از ذوالفقارى كه دارى فانوس چشمان زرد مجنون تبارى كه دارى مى آید از مشرقى سبز صبح بهارى كه دارى مى آید از مشرقى سبز صبح بهارى كه دارى
خادمین حسین (ع)
4 تیر 92 13:28
سلام ممنون که به ما سر زدید
مامان علی مرتضی
5 تیر 92 13:42
سلام مامان عسل عزیز من مامان علی مرتضی هستم ساکن دهلرانم هروقت دیدین انلاینم پیشنهاد دوستی بدین تا توی نی نی گپ ثبت کنم وبا هم بیشتر آشنا بشیم من گاهی ظهرا وگاهی شبا میام هروقت دیدی توی وبم انلاین کلیک کن تا با هم بچتیم.بازهم خوشحال از اشناییتون
الی
13 تیر 92 11:34
سایز 40 رنگ سیز سیر قیمت 30000 09137290540 کاملا نو و تگ دار http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=492865