دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

بالهای فرشته

1391/3/22 9:14
522 بازدید
اشتراک گذاری

توی خونه ی ما یه فرشته کوچولوی وروجک و بازیگوش و دوست داشتنی زندگی میکنه که مدام میخواد پرواز کنه و انگار یادش نیست که بالهاشو جایی جا گذاشته! دیروز بعد از ظهر که فرشته کوچولوی ما مثل همیشه شاد و خندون با روروئکش دنبال بازیگوشی‌هاش بود، یهو از پله آشپزخونه افتاد زمین و اونقدر ناراحت شد که نگو اخه انگار فرشته کوچولوی ما توقع داشت که زمین هم مثل ابرای اسمون ها نرم و نازک و پف پفی باشه و از اینکه دید یکم سفت و سخته حسابی شاکی شد هرچند خدا رو شکر اتفاق خاصی براش نیوفتاده بود اما با اینحال کلی گریه کرد و بالاخره با هزار جور ادا و اطوار ریختن ارومش کردم.

 هر بار که به این فرشته کوچولو فکر می‌کنم دلم لبریز از عشق و محبت می‌شه و وقتی که خنده‌هاش رو می‌بینم انگار که دارن تو دلم قند آب می‌کنن... سرشار از ذوق می‌شم... ‌تو دلم پایکوبی می‌کنم... انقدر که خیلی اوقات بغلش می‌کنم و تا می‌تونم سر و صورتش رو می‌بوسم... طوری که خیلی موقع‌ها، اگه احساس کنه دارم به خاطرش می‌رم سمتش‌، از دست من فرار می‌کنه... خلاصه انقدر دوسش دارم  که با خودم فکر می‌کنم اگه فرشته کوچولو نبود، چقدر زندگیم خسته کننده و کسالتبار می‌شد! چقدر خونه بدون وجود اوساکت و خاموش و غمگینه...

اینم چند تا عکس از فرشته کوچیک ما عسل خانوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان هدی سادات
23 خرداد 91 15:13
سلام عزیزم:
خدا فرشته کوچولوت رو براتون نگه داره...
ممنون از لطف و محبتتون.
بازم به ما سر بزنید
بوس


سلام گلم،
ممنونم
خلیل
23 خرداد 91 19:57
قوی بودن به این معنا نیست که باید در یک زد و خورد مبارزه کنید . قدرت واقعی یعنی آنقدر عاقل و بالغ شده باشید که از کنار حرفهای پوچ و غیر منطقی آدمهای مزاحم و آشوبگر با بی توجهی و بی محلی رد شوید .
مریم مامان عسل
24 خرداد 91 16:31
باید بیشتر مواظب این فسقلی ها باشیم. عسل منم از روی تخت افتاد دوبار!
علی اکبر فرقانی
25 خرداد 91 13:29
سلام مواظب این فرشته نازنین و کوچولو باشید و براش اسپند دود کنید
خلیل
25 خرداد 91 23:15
گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ، با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ، وبدون ترس برای آینده آماده شو . ایمان را نگهدار وترس را به گوشه ای انداز . شک هایت را باور نکن ، وهیچگاه به باورهایت شک نکن . زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیكه بدانی چطور زندگی کنی .
علی اکبر فرقانی
26 خرداد 91 14:41
سلام امشب ساعت 10 تولد عمو مهربان در وبلاگ aliakbarforghani.mihanblog.com است. لطفا سر ساعت مقرر حضور بهمرسانید. با تشکر فراوان
علی اکبر فرقانی
28 خرداد 91 17:01
/♥/ /♥/ مبعث حضرت رسول اکرم صل الله علیه و آله وسلم /♥/ /♥/ /♥/ /♥/ بر شما و خانواده گرامی تان مبارک /♥/ /♥/ /♥/ /♥/ مبعث حضرت رسول اکرم صل الله علیه و آله وسلم /♥/ /♥/ /♥/ /♥/ بر شما و خانواده گرامی تان مبارک /♥/ /♥/
خلیل
28 خرداد 91 18:03
پیک سحر میدهدمنتظران را نوید ، صبح وصال آمد و نور محمد دمید ، مژده به اهل وفا مظهر صدق و صفا ، ختم رسل مصطفی از سوی یزدان رسید . مبعث نبی نور و رحمت مبارک
خلیل
30 خرداد 91 3:20
وقتی وارد روزهای سخت زندگی خود می شوید و از آن رهایی می یابید ، به اطراف خود بنگرید ، آنهایی که هنوز کنارتان مانده اند دوستان واقعیتان هستند.
خلیل
31 خرداد 91 14:16
مانند یک عقاب باشید... وقتی باران می بارد همه پرندگان به سوی پناهگاه پرواز می کنند بجز عقاب که برای دور شدن از باران در بالای ابرها به پرواز در می آید . مشکلات برای همه وجود دارند اما طرز برخورد با آن است که باعث تفاوت می گردد. بلند پرواز باشید
علی اکبر فرقانی
31 خرداد 91 21:29
سلام وقت به خیر و شادی
خلیل
1 تیر 91 23:45
وقت رایگان است ، اما بسیار قیمتی . نمی توانید صاحبش باشید ، اما می توانید از آن استفاده کنید . نمی توانید نگهش دارید ، اما می توانید صرفش کنید . وقتی از دستش دادید هرگز قادر نخواهید بود آن را برگردانید.