دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

یک روز گردش

1391/3/18 7:40
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

عسل و پسرخاله صدرا جون

در حال بحث کردن

فکر می کنین راجع به چی حرف می زنن؟؟؟؟؟؟؟

ای وای!!!!!!!!!!!

چرا کارشون به دعوا کشید ؟؟؟!!!!!

وای مامان جونم چرا قهر کردین با هم آخه؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خلیل
17 خرداد 91 21:27
هر گاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمی توانی او را ببخشی بدان که اشکال در کوچکی قلب توست نه در بزرگی گناه
منا
18 خرداد 91 13:00
سلام لیلی جون فکرکنم برنامه ریزی کرده باشی این دوتاروازهمین الان باهم آشنا کنیعکس آخری صدرا کپ مادرشه عسلم باباش!خوب نترسیدی گذاشتیش روصندلی آخه کوچولو


واقعاَ خوب تشخيص دادی، دقیقاً همینجوریه
kiamars
18 خرداد 91 18:32
بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید از یار آشنا سخن آشنا شنید ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید خوش می‌کنم به باده مشکین مشام جان کز دلق پوش صومعه بوی ریا شنید سر خدا که عارف سالک به کس نگفت در حیرتم که باده فروش از کجا شنید یا رب کجاست محرم رازی که یک زمان دل شرح آن دهد که چه گفت و چه‌ها شنید اینش سزا نبود دل حق گزار من کز غمگسار خود سخن ناسزا شنید محروم اگر شدم ز سر کوی او چه شد از گلشن زمانه که بوی وفا شنید ساقی بیا که عشق ندا می‌کند بلند کان کس که گفت قصه ما هم ز ما شنید ما باده زیر خرقه نه امروز می‌خوریم صد بار پیر میکده این ماجرا شنید ما می به بانگ چنگ نه امروز می‌کشیم بس دور شد که گنبد چرخ این صدا شنید پند حکیم محض صواب است و عین خیر فرخنده آن کسی که به سمع رضا شنید حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس دربند آن مباش که نشنید یا شنید .وب سایت نویسنده: کیامرثیکشنبه 7 خرداد1391 ساعت: 19:34بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید از یار آشنا سخن آشنا شنید ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید خوش می‌کنم به باده مشکین مشام جان وب زیبایی دارید تبادل لینک خوشحال میشم