دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

شش ماهگی عسلم و بازم واکسن!!!!!!!!

1391/1/16 10:34
1,848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل من عزیزم من چی بگم برات خانومی که بازم واکسن های شش ماهگی نفس هردومون را درآوردن،ماهکم اول تب و بعد استفراغ بعدش بی خوابی من فدات بشم که اینقدر اذیت میشی، نفس مامی مجبور شدیم برات سرم وصل کنیم که اونم طاقت نیاوردی و نصفه درش آوردیم، بدنتو برا یه سرم تیکه تیکه کردن، خیلی ضعیف شدی یه چند روزی بود که چیزی نمی خوردی، خدا را هزار بار شکر حالا بهتر شدی عسلکـــــــم، ایشالله که شروع کنی به بازی و خرابکاری عزیزم..نمیدونی چقد سخته وقتی بیحالی و برامون بازی نمیکنی چند کاری که ماه من تو شش ماهگی یاد گرفتی...،  

هر چیزی ببینی میکنی تو دهنت از شارژر گرفته تا لبه میز،و لبه دیوار و جارو برقی و.......... هر چی دم دستت بیاد میزنی میشکونی برمیداری میکنی تو دهنت ..

فدات بشم عزیزم چند روزیه سعی می کنی چهار دستو پا بری مبارکهههههههه گلکم... ایشالله به همین زودی نشستن و راه رفتن رو هم یاد بگیری ...

خوشگل مامان خیلی واضح میگی دادا دادا و وقتی خسته میشی گریه میکنی.... من منتظرم مامان صدام کنی قشنگم یعنی اون روز میرسه؟؟؟!!!!!!

نازی خانوم ماشالله دیگه برا خودت خانومی شده و ماهرانه این روروکتو از این اتاق به اون اتاق میبری

خانومی برامون  ادا در میاری، و بازی میکنی،چجورییییییییییییییییییی اینجوری:سرو صدا راه میندازیکه نگات کنیم وقتی میبینی داریم بهت نگاه میکنیم شروع میکنی به خندیدن و سرتو اینور اونور کردن تکون دادن ،باید ما هم مثه خودت سرمونوتکون بدیم

کار دیگت اینهههههههههههههه:کتک کاری مامانی ..وقتی حوصلت سر میره یا گشنته یا خسته میشی با اون دوتا دسته نازت مامانو میزنی و موهام را می کشی اگه منم نباشم میزنی رو پاهای خودت یا هر چیزی کنارته..فدات بشم که کتک زدنتم دوست دارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ریحانه
16 فروردین 91 10:49
سلام مامان عزیز اول تشکر بخاطر مهربونیت دوم سال نو مبارک سوم خدا عسلکتو حفظ کنه وهمیشه سالم وسلامت باشه وگل لبخند همیشه زینت بخش لباش باشه واخر هم خوشحالم از آشناییتون
پوریا
17 فروردین 91 22:27
شما را لینک کردم
پوریا
23 فروردین 91 20:24
آپم با مطالب جال و زیبا
عسل کوچولو
27 فروردین 91 14:35
سلام عسلی. وبلاگت خیلی نانازه مثل خودت.
دوست داری با من دوست شی؟ من دوماه از شما کوچیکترم. بیا وبلاگمو ببین و اگه دوست داشتی کامنت بذار

مریم مامان عسل
29 فروردین 91 17:13
ممنون که اومدین پیشمون. لینک شدید با افتخار.
عسل جون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.
میشه بهش رای بدین؟
رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


ممنون بابت لینک، حتماً باعث افتخاره