دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

حس شیرین مادر بودن

1391/1/30 11:50
452 بازدید
اشتراک گذاری

گلم

 هر روز بزرگتر می شی، و این یعنی هر روز به بهار تازه و یه عطر نو. و من هر روز بیشتر عاشقت می شم ،

 عسلم حالا دیگه با دست های کوچولوت وقت دلتنگیت گونم را لمس می کنی و من تا بی انتها غرق لذت می شم.

نازنینم دوست دارم هر ثانیه کنارت باشم تا نفس های کوچولوت را بو بکشم، حلا دست های کوچو لوت را به من یا بابایی می گیری تا بتونی بایستی .

حالا با روروکت همه خونه را می گردی و لمس می کنی و نگاه می کنی و از کشف های تازت ذوق می کنی، مامان فدای اون ذوق کردنت و از ته دل خندیدنت، همیشه خندان ببینمت گل بهشتیم،

روزی هزار بار شکر به خاطر این همه لطف خداوند ، خدای مهربانی که می دونه من مادری لبریز از عشق فرزندم هستم،

گل بهارم

دعا می کنم بهترین ها قرین لحظه های زندگیت باشد ،

تو باشی و بابایی باشه و در کنار هم  خوش باشیم.

بهترین ها را برایت دعا می کنم، بهترین هایی که با بودنشان آرامشی عمیق وجودت را فرا گیرد،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

علی اکبر فرقانی
30 فروردین 91 18:57



سلام وقت به خیر




من هم دعا می کنم که بهترین ها از آن شما باشد

سلام، لطف دارید. ممنون از حضور گرمتون.

مریم مامان نخودچی
31 فروردین 91 8:38
نازی عسیسم...
خصوصیت چک کن...



مررررررررررررسی
مامان ساراجون
31 فروردین 91 11:19
سلام وبلاگتون بسیار جالب و قشنگ بود
به ماهم سربزنید مشکرم


خوش آمدید، ممنون
لیلا
31 فروردین 91 12:24
ایشالا همیشه سلامت باشه و سایه شما و باباش بالای سرش باشه .



بازم مرررررررررررررررسی