دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

فسقلي

1392/5/23 11:49
363 بازدید
اشتراک گذاری

خونممممممون حسابی شیرین شده! باور کنید.

یه فسقل نیم وجبی 22 ماهه راه میره میگه لییییلا بیا! میشینه میگه لیییییلا بیشین!

هر چی بهش میگم بگو مامان جون میگه لییییلا. 

راه میره یه سرررررررررره منو امتحان میکنه. یه دیقه میگه لییییلاا!  یه دیقه بعدش میگه ماااامااااانی.

دو ثانیه بعد میگه لیییلا  لیییلا  لیییلا .  همش منو نگاه میکنه که عکس العمل منو ببینه.

عروسک های انگشتیشو بر میداره راه میره تو خونه میگه. سَنام ! خوبی؟؟ 

دستمو میکشه میگه لیییلا بیا.... راه می افتم دنبالش میبینم روی دیوار اتاق با ماژیک خط کشیده میگم وای وای چه کار بدی!!!!! میگه عثبانی نَتُن (همون عصبانیم نکن)

عکسها بعداً اضافه شد

یعنی من عاشق این خودخوابی هات هستم

و سهمیه کتاب این ماه کتاب الکترونیکی بازی با انگشتها که خیلی گشتیم کتابش را گیر بیاریم نشد و همینطور کتاب حسنی نگو یه دسته گل که اونم چون کتابش را پیدا نکردیم سی دی محصولات خاله ستاره را گرفتیم که استقبال خوبی ازشون داشتی

و کتابهای به بچه ها گفتن از بچه ها شنیدن جلد یک و دو که به دوستان توصیه می کنم بخونن. به نظر من عالی هستن

پ ن : مشغولیات این روزهایمان زیاد شده، هفته دیگه عروسی خاله و یک هفته بعدترش عروسی دایی را در پیش داریم... کم بودنمان را ببخشید... با خبرهای خوب برمی گردیم... همه دوستان عزیز دعوتند... هر کی دوست داشت بگه آدرس بدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان پارسا
26 مرداد 92 9:37
سلام ليلا جون خوش بحالتون كلي عروسي افتادين اميدوارم عروس دومادهاي عزيز خوشبخت بشن و مراسم هم به شما و فسقلي شيرين زبونتون خوش بگذره


مرسي جاي شماخاليه
๓αяγα๓ g๑ℓï
26 مرداد 92 17:58
ای جووووونم؛ خدا حفظش کنه .. منتظر عکسا هستیم .. عروسی هم خوش بگذره؛ جای ِ منم خالی که دلم هوس عروسی کرده ..
مامان علی مرتضی
27 مرداد 92 0:54
سلام خوبین ؟دخملی شیرین زبون خوبه با اون لیییییلا گفتنش،این دخترا چقدر شیرینن انشالله خدا اگه بخواد ی روزی به ما هم ی دخملی عطا کنه
محسنی
27 مرداد 92 0:58
میدونی فلسفه اختراع سرسره برای بچه ها چیه؟ می خوان از بچگی به آدم یاد بدن که: صعود چقدر سخت و سقوط چه آسونه مواظب باشید حقیقت را لابه لای آرزوهای خود گم نکنید
محسنی
27 مرداد 92 16:46
من امشب دستـــــــ ها را برده ام بـــــــــــالا سپـــــــــــردم دل بــــــــــــه آن والا و از عمق وجود خــــــــــود خدایم را صـــــــداکردم نمی دانــــــــــــم چه میخواهــــــــــی ولی امشبـــــــــــــــــــــ برای تو برای رفع غمهایتـــــــــــــــ برای قلب زیبایتـــــــــــــــ برای آرزوهایتــــــــــــــــــ به درگاهـــــــــــــــش دعــــــــــــــا کـــــردم ومیدانم خــــــــــــدا ازآرزوهایتـــــــــــــــ خبــــــــــــــــــردارد و درقلبـــــــــــــــم یقیــــــــــــن دارم دعاهایــــــــــــــم اثـــــــــر دارد . . .
محسنی
29 مرداد 92 1:42
سلام لیلا خانوم


خوبین؟


عسل خوشگله خوبند؟




سلام ممنون شما خوبين؟

محسنی
29 مرداد 92 1:49
راستی مامان عسل ناز
آخر کامنت آدرس وبتونو تازگیها نمی نویسین و من مجبور میشم برم وبتونو از لینکهام باز کنم
ضمنا متوجه منظور ایبن جمله خوشگلتون نشدم
ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ : آﺥ ﺟﻮﻥ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺳﻤﻤﻮﻧﻮ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻪ
دبیرستان : ﯾﺎ ﺍﺑولفضل معلم ﺍﺳﻤﻤﻮ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻪ!!!
دانشگاه : یا خدااااا مشروط شدم استاد اسممو میدووونه !!! o-O


طنز دانشجویی بود...
مامان علی مرتضی
30 مرداد 92 15:23
سلام دوست من خوبی لیییییییییییلا ببخشید لیلا خانم چه خبر؟رفتن به دره شهر واقعا بهم خوش گذشت تازه گرماش که بدتر از دهلران نیست. چرا آپ نکردین پس کووووو عکساااااا ی دخملی
محسنی
1 شهریور 92 15:14
سلام
مامان عسل گل
خوبین؟
پس کجا موندیم دلتنگتون شدیم
ان شا الله که عروسی و سفر و زیارت و .. خوش بگذره
آدینه تون هم بخیر و خوشی

سلام... مرسی ما خوبیم و مشغول تدارکات عروسی هستیم
به شما هم خوش بگذره
سارا
3 شهریور 92 15:00
سلام بر مامان پر مشغله و دختر نازنازی مبارکا باشه منتظر عکسای جدید عسل بانو هستیم
مریم مامان نخودچی
4 شهریور 92 13:35
سلام خانمی... ممنون که بهم سر میزدی و ممنون از پیام دلگرم کنندت... در اولین فرصت بهم سر بزن دارم یه پست رمزدار طولانی راجع این مدت غیبتم میزارم... عسل ببوس لیلا جون