دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

عروسی - آله تاله

1392/6/5 10:07
391 بازدید
اشتراک گذاری

31 مرداد عروسی خواهر عزیزم به قول خودت آله تاله (خاله طاهره) برگزار شد....که واقعا موجي از شور و هيجان و شادي و ... برامون به همراه داشت.  خيلي خوب بود و به هممون خيلي خوش گذشت و جاي همه خالي. واقعا خواهر و برادر زیاد داشتن نعمت بزرگیه. بس كه وجودشون لذتبخشه.

 تو هم که پا به پاي ما خريد كردی و از چيزي عقب نموندی. اول دو دست لباس برات خريديم تا كوتاه اومدی كه من هم بتونم دو دست لباس بخرم و بعد دو جفت كفش برات گرفتیم.

روز عروسي هم با اينكه ظهرش نخوابيدی ولي خوب همراهي كردی و توی آرایشگاه هم که همراهم بودی و همش می گفتی لییییلا عسل آراش (عسل آرایش کنه)

 شب عروسی هم كلا از روي سن پايين نيومدی و می خواستی با کفش های من برقصی .... بالاخره موفق شدی کفش های منو پوشیدی و منم عین این بدبخت ها بدون کفش نشسته بودم تا خسته بشی و کفش هام را پس بدی که بعد از چند دقیقه خسته شدی و کفشهام را پس دادی. زياد منو تحويل نمیگرفتی و بيشتر خودت برا خودت مي رقصيدی. اول عروسي يكم رفته بودی تو فاز اينكه بايد كنار عروس بمونی. بعد از داماد خجالت کشیدی و ديگه كلا وسط بودی. آخر شب هم از خستگی نمیدونم کی خوابت برد.

فرداي عروسي هم یه ربع یه بار یاد عروسی می افتادی و کِل میکشیدی. (انقدر حالت کِل کشیدنت قشنگه کاش میتونستم بدون اینکه متوجه بشی ازت فیلم بگیرم)....

و حالا بی صبرانه منتظر عروسی دایی هستیم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان سهند و سپهر
5 شهریور 92 12:07
مبارك باشه هميشه به شادي و عروسي ايشالا. تقرببا همسن عسل خانوم هستن بچه هاي من. آره ماجراييه ديگه ماماني. ايشالا بتوني بزودي مستقلش كني و از شير شبانه هم بگيريش. خدا شيريني زندگيتونو بهتون ببخشه. ببوسينش خيلي نازه.
๓αяγα๓ gΘℓï
5 شهریور 92 15:59
ایشاالله که خوشبخت شن .. ماشاالله ش .. حتما خیلی خوردنی میشه وقتی کِل میکشه ..
مامان بهار
5 شهریور 92 16:43
به به مبارک باشه به سلامتی ان شاله . به عسل خانوم هم که امگار خوش گذشته . عکسای قشنگشو کی می گذارین خاله ؟

مگه اين وروجك يه لحظه آروم بود من بتونم عکس بگیرم... حالا انشاالله عروسی داییش بتونم عکسی ازش بگیرم
مامان بهار
5 شهریور 92 16:45
عکسهای عسل جون رو تو عروسی بگذارید ببینیم . همیشه به شادی !
محسنی
5 شهریور 92 18:04
سلام
مبارکه
ان شا الله عروسی خو.د عسل خانم


وووووووووووی یعنی من اون روز را میبینم
بهار مامانه برسام
5 شهریور 92 21:15
گلم ممنون از اینکه به ما سرزدی
ممنون از لطف و مهربونیت
منکه کاری نمیکنم گلم وضیفه ی مادرانه و انسانیم رو به جا می یارم
عزیزم ممنون از لطفت
گلم انشاالله همیشه به شادی و عروسی
انشاالله عروسی دایی جون عسل خانمی
انشاالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاه عسل خانم و بعد عروسی این عروس خانم ناز
خدا بهتون ببخشه و انشاالله به حق جدم همیشه تنش سالم و لبش خندون و دلش شاد و روزیش بی حد باشه
بازم ممنونم از مهربونی و لطفتون براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
در پناه یگانه عاشقِ دنیا

سالم و سلامت باشين هميشه
محسنی
6 شهریور 92 2:41
دنیا خیلی زیباتر خواهد شد اگر بیاموزیم دروغ نگوییم، تهمت نزنیم، مؤدب باشیم، صادق باشیم، انتقاد پذیر باشیم، دیگران را آزار ندهیم، وجدان داشته باشیم، از کسی بت نسازیم، نظافت را رعایت کنیم، از قدرت سوء استفاده نکنیم، پشت سر کسی غیبت نکنیم، به عقاید همدیگر احترام بگذاریم، مسؤلیت اشتباهاتمان را بپذیریم، به قومیت و ملیت کسی توهین نکنیم، به ناموس دیگران چشم نداشته باشیم و در مورد دیگران قضاوت و پیش داوری نکنیم....
مامان زینب
11 شهریور 92 1:21
سلام مامان عسل جون وای که چقدر دخترت نازه خدا حفظش کنه ایشالا چشم نخوره من عاشق اون پیوند ابروهاش شدم خودم براش اسفند می ریزم مامان عزیز من وظیفه ی خودم دونستم بیام بابت راهنماییتون تشکر کنم و برای جبران محبتتون لینکتون می کنم ایشالا خودتون و خانواده و فرشته کوچولوتون همیشه سالم باشید دخمل جیگرت از طرف من ببوس

عزیزم وظیفه بود... انشاالله نی نی گلتون خوب شده...
مامان زینب
11 شهریور 92 1:22
راستی ببخشید عروسی خواهر گلتون مبارک ایشالا همیشه به شادی و عروسی
محسنی
11 شهریور 92 13:47
شهادت امام صادق (ع)، مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت، کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و صبر و دریای عمیق علوم لدنی بر پیروان آن حضرت تسلیت باد!
مامان ندا
13 شهریور 92 12:09
عروسی خواهری مبارک باشه خوشبخت بشن انشالا انشالا عروسی عسل طلا