دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

روزهای بعد از بیماری

1392/4/24 10:29
368 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای سختی را پشت سر  گذاشتیم هر دوی ما. بیماریت زیاد سخت و جدی نبود. فقط بدقلقی زیاد داشت. کلاً بد مریضی و شانس آوردم که حدسم اشتباه بود گرچه در مورد محمد پسرعمه ات حدس من درست بود و ابله مرغان گرفته بود.... نصف شب ها به خاطر خشک شدن دهانت و درد آفت ها انقدر جیغ داد و گریه سر می دادی که در حال فنا رفتن بودم... دارو خوردنت را هم که نگو... کشتی منو تا یه قاشق استامینوفن خوردی... چهار دست لباس و یک شیشه دارو تلف شد و تموم وجودت بوی استامینوفن گرفته بود ... خدا را شکر الان بهتری ولی خودم خوب نیستم....

اما این روزها بی نهایت مهربان و احساساتی شده ای ... هر بار من بر می گردم خونه با خنده و شادی و ذوق ازم استقبال می کنی. دستت را دور گردنم میاندازی و کلی بهم محبت می کنی. اونقدر که تموم خستگی هام از تنم در میره و جاش پر از جوونه امید میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

گـُ لـ ی
24 تیر 92 11:04
ایشاالله که بهتر باشین ..
مامانی وروجک ارمیا
24 تیر 92 11:16
با ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون.ارمیا وروجک در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .با کد 603.پس مهربونی کنید و کد 603 رو به 20008080200ارسال کنید.البته تنها یه بار میشه با گوشیتون به 3 نفر رای بدین.کد 603 رو فراموش نکنید.مرسی. لینک عکس ارمیا شکمو. http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
مامان پارسا
24 تیر 92 14:00
عزيزم خصوصي دارين
مامان عسل
25 تیر 92 11:19
الهی دخمل گلمون انشالله که همیشه سالم باشی ناز گلم
مامان بهار
25 تیر 92 14:37
بلا به دور باشه عزیزم . الهی همیشه سالم باشی.درکت میکنم وقتی بچه آدم حال نداره خود آدم بیشتر حال ندار میشه . مراقب خودت و عسل خانوم باش . بوس
مامان ایناز
25 تیر 92 15:48
خوشحالم که زود حالت خوب شد عسلی
نماز روزه قبول مامانی


مرسی خاله... حالا خیلی خوبم
عبادات شما هم قول باشه
محسنی
27 تیر 92 2:14
سلام
خوبی مامان عسل ناز
ممنون نماز روزه شما هم قبول باشه
ضمنا این پسته فروشی نیست برای دکور هستش
البته برای شما قابل نداره

سلام مرسی شما خوب هستین؟
اما من از اون قرص ها می خوام
گُـ لـ ی
29 تیر 92 22:14
عسلی چطوره ؟!


مرسی خاله جون خوبه
گُـ لـ ی
30 تیر 92 14:51
خب خدا رو شکر .. همیشه خوب باشه ..
یدالله ویسمرادی
2 مرداد 92 16:03
سلام و درود فراوان از عسل خوشمزه چه خبر خدا حفظش کنه ممنونم که سر میزنی
مامان علی مرتضی
3 مرداد 92 12:07
خدارو شکر که حالش بهتره
سارا
5 مرداد 92 21:57
سلام عزیزم
خدا رو شکر به خاطر سلامتی عسل جان
مراقب خودت باش خاله جونی
التماس دعا


سلام خاله مرسي
شمام براي ما دعا کنید