دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

یلدا

1391/9/30 9:34
356 بازدید
اشتراک گذاری

 

پای یلدای دلت یواشکی زمزمه کن

زیر لب یه یادی از نور دل فاطمه کن

چشماتو خیره کن و سوره والعصر و بخون

یه دعا برا ظهور پسر فاطمه کن

اللهم عجل لولیک الفرج

شب یلدای تمامی دوستان مبارک

زیبایی شب و روزم تویی دختر، خدا تو را نگیرد از من

پ . ن : به علت کمبود وقت از عکس های قبلی ویرایش شده با فتوشاپ که خاله زحمتش را کشیده و آپلود کرده می زاریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پویا تم
30 آذر 91 10:51
سلام عزیزم برای طراحی تقویم1392و تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا برای کودک دلبندتان به وبلاگم سر بزنید
مامان بهار
4 دی 91 15:21
یلدای شما مبارک . دختر نازت رو از طرف من ببوس
هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 11:32
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
محسنی
10 بهمن 91 0:44
محمّد وارث پیغمبران است / که او سلطانِ شهرِ دلبران است به حق فرمود حق لایزالی / محمّد علت خلقِ جهان است . . . میلاد خاتم پیامبران بر شما مبارک