دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

نه ماهگیت مبارک

1391/4/4 8:03
529 بازدید
اشتراک گذاری

(از اونجائیکه قراره بریم سفر، پیشاپیش نه ماهگیت مبارک)

عسلم سلام

دختر کوچولوی من به زودی 9 ماهه می شی... درسته که این یعنی 9 ماه از زندگی من گذشته و پیرتر شدم ! اما عزیز دلم من پیر شدن در کنار تو را با هیچ لذتی در دنیا عوض نمیکنم.

 در این 9 ماه خیلی پخته تر شدم و الان میتونم کمی از حالاتت را درک کنم دیگه میدونم وقتی میای به پای من اویزون میشی بازی میخوای یا به قول خاله "یه ادم صد در صد!!!"

وقتی خسته ام متوجه تغییر حالتم میشی و زل میزنی توی چشمام که یعنی "من مامان پرانژی خودمو میخوام"

وقتی دوست داری بغلت کنم پاهامو میگیری که بلند شی و دستهای کوچولوتو میاری میگذاری روی دستهام که بیای بغلم.

وقتی از محیطی که توش هستی خسته بشی میری پشت در خروجی این یعنی باید زودتر بریم بیرون.

 الان معنی کلمه های به به،آب ،ددر، توپ، داغ (یا همون جیز که وقتی میری نزدیک چای بهت میگیم) و خیلی چیزای دیگه را میدونی ولی هنوز نتونستم یادت بدم که هرچیزی را به دهانت نبری هرچی میگم "بد" یا "تخ" باز کار خودتو میکنی!

دیروز که اومدی جلوی کمد مامان و دست انداختی به وسایل مامانی یک ان به خودم گفتم :"چقدر قدت بلند شده!!! تا دیروز دستت به کشو پایینی هم نمی رسید اما حالا..."

چند تا بازی جدید یاد گرفتی اول از همه دالی موشه که من یا بابایی سرمون را میکنیم زیر پتو و تو با کلی ذوق میای پتو را میکشی کنار، این بازی را خیلی دوست داری. بازی بده بگیر هم بلدی که مثلا توپت یا عروسکت را میدم بهت و بعدش میگم:"به مامان بده" و تو اونو میگذاری توی دستم.

الهی قربونت بشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

لیلا
4 تیر 91 12:19
سلام عزیزم فداش بشم من چقدر این دخمل نازه
مامان ِ هدي سادات
5 تیر 91 13:02
سلام عزيزم: ممنون از لطفت. عسل نازم رو مي بوسم... باز خوبه نگفتي بچه اي...(چون بعضي ها براي اين كه حرصم رو دربيارن هنوزم بهم ميگن و نالاحتم ميكنن.)
مریم مامان عسل
5 تیر 91 13:22
الهی قربونت بشم که انقدر یزرگ شدی وکارای جدید یاد گرفتی. پاینده باشی شیرین عسلم. خدا این مامانی مهربونو برات حفظ کنه همیشه. عسلم دالی موشه خیلی دوست داره. واقعا چقدر شما کوچولو ها زود بزرگ میشید و ما... 9 ماهگیت مبارک عسلم.
تربچه مامان
5 تیر 91 16:27
الهییییییییی
واقعا عسلییییییییییییی


مرررررررررررسي
مهدیه
6 تیر 91 9:35
این چند وقت که من نتونستم سر بزنم چقدر پست داشتید........عسلک نه ماهگیت مبارک
عرفان تک
6 تیر 91 17:05
سلااااااااام ممنون از حضورتون.
لیلا
6 تیر 91 19:04
سلام مامان گل و مهربون
خلیل
8 تیر 91 12:56
چیزهای خوب به سراغ کسانی می روند که صبر میکنند . اما چیزهای بهتر به سراغ کسانی میروند که برایش تلاش می کنند
سپنتا
11 تیر 91 15:07
نسل جوان را به جهان رهبری جلوه ی توحید، علی اکبری هر که هوای رخ احمد کند در تو تماشای پیمبر کند //ولادت باسعادت سرو باغ احمدی، آینه ی محمدی و روز جوان مبارک//
مریم مامان عسل
11 تیر 91 18:20
کجایید؟ چقدر بی خبرررررررررر
مگه مشهد نیستید؟
خوب یه شماره ای چیزی میدادید میومدیم دیدنتون.


مرسی عزیزم، چندبار سعی کردم تلگراف بزنم نشد دیگه
لیلا
12 تیر 91 23:54
عمو علی
13 تیر 91 23:52
░░░░░▓███▓ ░░░░▓█████▓ ░░░░▓█████▓ ░░░░░▓███▓ ░░░░ *;;;;;;;;;* ░░░░* ;;;;;;;;;;* ░░░ * ;;;;;;;;;;;;* ░░░* ;;;;;;;;;;;;;;* ░░░░▓█████▓ ░░░░▓█████▓ ░░░░▓█████▓ ░░░▓███████▓ ░░▓█████████▓ ░▓███████████▓ ▓█████████████▓ ▓███░░░░░░░▀▀▀▓ ▓███░░░░████████████████ ▓███░░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ▓███░░░░░█▒▒▒▒▒▒▒ ▒█ ▓███░░░░ ░█▒▒▒▒▒▒▒█ ▓███░░░░░░░█▒▒▒▒█ ▓███░░░░░░░░████ ▓███░░░░░░░░▌██▌ ▓███░░░░░░░░▌██▌ سرقتیه نه کپی برداریه! ▓███░░░░░░░░▌██▌ ▓███░░░░░░░░▌██▌ ░▓██░░░░░░░▓████▓ ░░▓████▓▓████████▓
عمو علی
14 تیر 91 22:30
بر مهدی (عج) و آن هاله نورش صلوات* برخال لب و جام ظهورش صلوات * بی پرده همه انس و ملک می گویند بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات
یاس
19 تیر 91 16:11
عزیزم نه ماهگیت مبارک.دختر ناز نازی
خلیل
25 تیر 91 1:19
زندگی دشوار است ،اما من از او سخت ترم این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان چشم پوشی از حقایق انها را تغییر نمی دهد با پول می شود خانه خرید ولی اسیانه نه رختخواب خرید ولی خواب نه ساعت خرید ولی زمان نه مقام خرید ولی احترام نه کتاب خرید ولی دانش نه دارو خرید ولی سلامتی نه خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید ،پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم. چارلی چاپلین
خلیل
25 تیر 91 20:58
همیشه یک ذره حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود "- یک کم کنجکاوی پشت" همین طوری پرسیدم " - قدری احساسات پشت"به من چه اصلا " - مقداری خرد پشت " چه بدونم " -و اندکی درد پشت " اشکالی نداره" هست.
عرفان تک
26 تیر 91 14:49
سلام_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$ دوست گرامی$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ بابت تاخیر های زیاد$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ عذر میخواهم !!!$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ امیدوارم هر کجا$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j هـــســـتـــیـــــــــد$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r شــــــــــااااااااااااااااااااااااد و $$$$$$$$$$$$$$$$$$ مــــــوفـــق بــــاااااشیــــــــــد$$$$$$$$$$$$$$$$$$ آپم________________$$____$$$$$$$$$$$$$$ ___آپم___ _______$$______$$$$$$$$$$$$$$ ___آپم_________$$________$$$$$$$$$$$$$$ ___آپم_______$$__________$$$$$$$$$$$$$$ ___آپم_____$$____________$$____$$$$$$ ___آپم___$$______________________$$$$ ___آپم_$$ با چند پست جدید و یک پست ویژه$$ __آپم $$ به نام عکس های خاطره انگیـــــــــــــز $$ آپم $$________ در خدمتم ______________$ .۞*۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۞*۞ *•.¸¸.•*´•.¸¸.•*´منـتظر حضور گرم و نظرات زیباتون هستم*•.¸¸.•*´`•.¸¸.•*´ .۞*۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۞*۞
عمو علی
27 تیر 91 21:34
سلام خواهشمند است فردا شب ساعت 20 در این وبلاگ http://aliakbarforghani.mihanblog.com/حضور بهم رسانید. با سپاس فراوان ـ عمو علی
عمو علی
27 تیر 91 21:35
سلام
رسیدن به خیر زیارت قبول

گرگان شهر بهشت خوش گذشت؟ ناهارخوران هم رفتین؟


خيلي خوش گذشت، عالی بود. بله ناهار خوران، روستای بالاجاده و یه پارک جنگلی دیگه که اسمش نمی دونم همشون عالی بودن