دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

شیطنت های هشت ماهگی

1391/2/18 10:14
366 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم هفته اول از هشت ماهگی را تموم کردی و حالا دیگه تنهایی می شینی و دیگه اینکه یاد گرفتی دست بزنی و هیچی اندازه صدای دست زدن خودت خوشحالت نمیکنه niniweblog.com

هوراااااااااااااااااا بزن دست قشنگه رو niniweblog.com

دیگه اینکه گاهی بابا را صدا می زنی و وقتی من میگم بابا سرت را طرف بابات می چرخونی، niniweblog.comniniweblog.comقررررررررررربونت برم عزززززززززززیزم... 

و امااااااااااااااا وقتی از دست مامانی ناراحتیniniweblog.com

تندتند می گی دا دا دا دا،niniweblog.com

فکر کنم شکایت مامانی را به مادر جون (مامان بابا) می گی، niniweblog.com

عروسکم

اصلاً مزه غذای خودت را دوست نداری نه سرلاک و نه حریره لب نمی زنی و وقتی به زور بهت می دم آنجنان عق می زنی که نگووووووووووووووووو ولی وقتی سفره غذای ما را می بینی همچین خودت پرت می کنی که همه رو می ریزی به هم ، آخه گلکم نمک برا شما خوب نیست ........... niniweblog.com niniweblog.com

نفس مامان

تا ازت غافل می شم می ری گوشه تخت ما و شروع می کنی به کندن نخ های روتختی و اونا را می خوری، آخه گلم  مگه نخ هم مزه داره؟؟؟ اونوقت بابایی میگه حتماً مزه سرلاک خوب نیست!!! چه چیزا... !!!niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

و.....

وقتی توی ماشین نشستیم یا مبهوت رانندگی بابایی می شی و مخصوصاً زل می زنی به دنده و یا سریع می پری که بشینی جای بابا و فرمون بگیری تو دستای کوچولوت niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

لیلا
18 اردیبهشت 91 11:22
سلام گلم ای جااانم چقدر ناز و باحال از طرف من ببوسش اسم خواهر زادم رو عِمران گذاشتند .
لیلا
18 اردیبهشت 91 12:39
ممنون گلم
شما خیلی مهربونی من خیلی دوستت دارم


مرسی عزیزم، منم شما را دوست دارم
خلیل
19 اردیبهشت 91 0:55
به سلامتی دوست خوبی که
مثل خط سفید وسط جاده است
تکه تکه میشه
ولی بازم پا به پات میاد ...



مررررررررسی، به سلامتی عمو خلیل
مریم مامان عسل
20 اردیبهشت 91 10:50
ای خدااااااااااااااااااا
قربونت برم که یاد گرفتی دس دسی کنی!
ماشالله!


خدا نکنه خاله جون، مرسی از محبتت، اینم یه بوس برا عسل کوچولو
منا
28 اردیبهشت 91 11:45
سلام گلم ماشاله عسل خانم چقدبزرگ شده خیلی دوست دارم ببینمش و یک گازازلوپاش بگیرماونجورکه نوشتی فکرکنم ازلحاظ خوردن به مامانش رفته باشه