دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

عکس های عسل

1391/2/2 10:25
491 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم به چی اینجوری خیره شدی؟؟؟ هااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

قربونت اون لبخندت برم مادددددددددددددددددددرررررررر

مو قشنگ مامانی

عسل عسل قند عسل

عسلی در سیزده بدر

عسل و بابای عسل در دروازه قرآن شیراز

قربونت برم مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مریم مامان عسل
2 اردیبهشت 91 10:59
وای خدا این بچه چقدر جیگره ماشالله!
شما شیرازی هستید مامان عسل جون؟
راستی بابت رای در مسابقه ممنونم.
شماهم میتونستید با این عکس اولی که توی همین پست هست شرکت کنید! عکس متفکرانه ایه!


مرسی، همه عسل ها جیگرن، به همین خاطر اسمش گذاشتیم عسل،
نه عزیزم من اهل مهران استان ایلام هستم، خوشحال میشم تشریف بیارید
مریم مامان عسل
2 اردیبهشت 91 12:23
شما هم تشریف بیارید مشهد ما در خدمت باشیم. راستی این امکاناتی که به وبتون اضافه کردید خیلی سرعت باز شدن وبلاگو پایین اورده. من اینترنت پر سرعت دارم اما وب شما باز هم دیر باز میشه.


قربونت برم عزیزم، فکر کنم به خاطر قالب باشه ، عوضش می کنم، اگه بازم باز نشد بهم خبر بده
کلکسیونی از ایده های نو
2 اردیبهشت 91 12:30
ممنون که پیشم اومدید دخمل ما چقده نازه بگین ماشالله


ماشااله، ممنون از وب خوبتون
خلیل
2 اردیبهشت 91 14:23
از همه چيز گذشتن و به همه چيز رسيدن مهم نيست . مهم از چه گذشتن و به چه رسيدن است.



مرسی، سعی می کنم یادم بمونه
لیلا
2 اردیبهشت 91 15:09
سلام عزیزم
ای جووووووووووووووونم چقدر نازه این دخمل


ممنون که به ما سر می زنید... وب شما هم نازه
علی اکبر فرقانی
2 اردیبهشت 91 22:55
سلام

خیلی نازه خدا حفظش کنه


مرسی ، حتماً به عموش رفته!!!!!!!!!!!!
مریم مامان نخودچی
3 اردیبهشت 91 9:01
سلام مرسی...
عزیزم ممنونم که هرروز با په پیام منو به خدای خودم متوجه میکنی....
ممنونتم....
خدایا ازت ممنونم که اگر من به فکر باتو بودن نباشم بنده هات تورو به من یاداوری میکنن...
بااجازت متنی که دادی میزارم رو بوم...
باافتخار لینکت میکنم....


سلام، باعث افتخاره، بازم سر بزنین
خلیل
4 اردیبهشت 91 11:01
آدمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به‌زودی موفق می‌شود، ولی او می‌خواهد خوشبخت‌تر از دیگران باشد و این مشکل است. زیرا او دیگران را خوشبخت‌تر از آنچه هستند تصور می کند
علی اکبر فرقانی
7 اردیبهشت 91 1:57
______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان سهند و سپهر
26 اسفند 92 12:52
ای دخمله خوشمل خودم . به به کیف کردم