دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

حس مادری

1390/11/9 14:48
354 بازدید
اشتراک گذاری

نازدانه ام!
تازگی های دستهایت را شناخته ای. با دستهایت بازی می کنی و آرام آرام هر چه که نزدیکت می آورم از من می گیری.بعضی وقتها دستهای خوشگلت را با هم به دهانت می بری و غرق لذت می شوم برای توانایی هایی که کم کم به دستشان می آوری.
گل نازم!
بالیدنت چراغ دلم را روشن می کند.
چشمه بهشتی من!
دیشب نیمه های شب رعد و برقی وحشتناک خوابم را پریشان کرد. تو را در آغوش گرفتم و محکم به سینه ام چسباندم ؛ مبادا بترسی. چه حس غریبی ست مادر بودن.
عسل شیرینم!
من و پدر عاشقانه دوستت داریم و همیشه از خدای مهربون برات سلامتی و طول عمر با عزت می خوایم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)