دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

دایره عشق

1390/8/14 16:24
455 بازدید
اشتراک گذاری

 

ساعت 8:45  دهم مهر دایره عشق ما جا برا یه دوست تازه تدارک دید و …

عسل  هر دو مون وارد شد

عروسکی که باعث و بانی آن شد که ما ( تو و من )‌ دایره عشقمان یکی شود

عسلی که سالها ، نیامده عاشقمان کرده بود

عسلی که نیامده دوستان و خاله و عمو و دایی‌های زیادی برای خودش دست وپا کرد

دل آرامی که نشان داد، نیامده توانایی وسیع کردن شعاع دایره عشق  را دارد

بالاخره بدنیا آمد

یه جوجه اردک زشت خوردنی

یک الهه نیکی آور ،  یک الهه ماه

دختر دختر آفتاب

گل بابایی آمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طاها
11 آذر 90 16:54
خدا حفظش کنه خیلی نازو ملوسه. اسفند و صدقه یادتون نره.
مامان تربچه
14 آذر 90 9:57
سلااااااااااام عزیززززززززززم وای من چند مدته همش به فکرتم اما متاسفانه آدرس وبلاگت یادم نبود خیییییییییلی خوشحال شدم تلگرافت رو دیدم واااااااااای چه دخملیییییییییییییییی ماشالااااااااااااااااااا خدا حفظش کنه ایشالا برا واکسن بعدی اذیت نشه راستی رمز رو برات کامنت خصوصی گذاشتم