دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

۲ماهگیت مبارک عزیزم

1390/9/10 11:13
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک من، فرشته کوچولوی من، فندق مامان دوماهگیت مبارک عزیزم… هر چند که امروزت رو با درد و گریه شروع کردی، هرچند که جای واکسن ها حسابی اذیتت می کنه… الهی بمیرم که بعد از تزریق واکسن ها با التماس صورت مامان رو نگاه می کردی …

دخترک خوشگل مامان با اون لباس سیاه و خوشگلت حسابی تو دل برو و با نمک شده بودی…

آخه عسلکم امروز پنجم محرمه و آقاجونت حلیم دارن تو هم سیاه پوش علی اصغر شش ماهه هستی

۲ ماه پیش همین موقع ها مامان برای اولین بار بغلت کرد و چه لذت عجیبی داشت لمس پوست تنت…

دوستت دارم دختــــــــــــرم

البته تو عکست لباس تنت نیست آخه لباس سیاهت را شستم تا تنت کنم بعدش رفتیم واکسن زدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سهند و سپهر
26 اسفند 92 12:25
ای جان چقدر ناز خوابیده