دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

اگه تو نبودی

1390/4/23 19:46
467 بازدید
اشتراک گذاری

 

     l.gif  a.gifs.gifa.gif

عسل ماماني......

اگه تو نبودی

اگه تو نبودی ....اگه تو رو نداشتم.....اگه خدا تو رو به من نمیداد .....من از کجا باید میفهمیدم که این حس قشنگ که توی همه دنیا فقط یک مادر داره چیه.....

اگه تو نمیومدی توی دلم من اینقدر بزرگ نمیشدم.....تو جوانه سبز مامانی....تو همه زندگی منی....

اگه تو نبودی ....من این همه احساس متفاوت رو کجا تجربه میکردم؟؟؟

گل مامان اگه تو نبودی اگه تو نمیومدی ....من از کجا عشق همراهمو با چشمام میدیدم؟؟

تو به همه زندگی من رنگ پاکی زدی...منو با عشق همراه کردی.....صبر رو به من یاد دادی...       

عسل مامان اگه تو نبودی من کی باید میفهمیدم که خدا اینهمه به من نزدیکه؟؟...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)