دلبند من عسلدلبند من عسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره
آیسا و عمادرضاآیسا و عمادرضا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

معجزه های مامان و بابا

اردیبهشت

1395/2/21 8:07
597 بازدید
اشتراک گذاری

به همین زودی اردیبهشت هم رو به اتمام است... ماه دوست داشتنی من.... که از  همان اولین روزش خاطره بود تاهمین امروز ... تولد دوقلوها به سال قمری سوم شعبان همزمان با میلاد سید و سالار امام حسین (علیه السلام) .......به جز اینهمه حس خوب... حس های ناب دیگری هم هستند که توی اردیبهشت امسال قل قل کرده اند و دلم را هوایی... روزهای خوبی است هرچه که هست حالم خوش است.... و همین که خرداد آغاز شود هی بهتر و بهتر هم میشوم..........بوی بهار برای من همیشه مثل معجزه ی مسیح احیا کننده است...  دوقلوها یکسالشان تمام می شود و شروع دومین سال زندگیشان با میلاد امام عصر (عج) همزمان می شود.........

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahtab
22 اردیبهشت 95 14:02
سلام به سلامی ایشالا خدا روشکر که اردیبهشتتون بهشتی بوده ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید
منصوره
8 خرداد 95 10:18
سلام هزار ماشاالله به نی نی هانووون حسابی بزرگ شدن